Status forumproblemen
Wel geinig, die dankbaarheid omdat je een wachtwoord kunt wisselen
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Geen problemen hier, na ontvangst nieuw wachtwoord gewoon weer veranderd naar m'n oude wachtwoord.
Erger lijkt het gesteld met een ware SPAM aanval op dit moment, komt dit door de nieuwe server ?
Erger lijkt het gesteld met een ware SPAM aanval op dit moment, komt dit door de nieuwe server ?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik kan mijn wachtwoord niet wijzigen omdat het mailadres niet meer bestaat waarmee ik me destijds heb aangemeld. Ik kom nog wel binnen obv mijn cookie. Hoe krijg ik een wachtwoord naar mijn nieuwe adres? Ik weet mijn ww namelijk ook niet meer.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Hier ook: nadat Freerider mijn nieuwe mailadres in mijn account had gezet probleemloos ingelogd en ww. gewisseld. De opgetogenheid die her en der de kop opsteekt is natuurlijk wel historisch te verklaren... Kortom, een voortvarend begin en inderdaad een vlotte service. Na alle ellende die de moderatoren de laatste tijd over zich heen gestort hebben gekregen is een woord van dank hier wel op zijn plaats !
@Rikkert: Zoals gezegd, als er problemen zijn...mail ons even op forum@fiets.nl. Als je me even je nieuwe mailadres stuurt zet ik die in je profiel. Daarna kun je zelf een nieuw wachtwoord aanvragen.
@Ro_Mo & Papsnoetn01: Thanks en graag gedaan. We zijn op de redactie ook blij dat we eindelijk zelf het heft weer in handen hebben !
PS: Ik ga nu even lekker sporten, problemen worden de rest van de avond dus niet binnen 10 minuten opgelost
@Ro_Mo & Papsnoetn01: Thanks en graag gedaan. We zijn op de redactie ook blij dat we eindelijk zelf het heft weer in handen hebben !
PS: Ik ga nu even lekker sporten, problemen worden de rest van de avond dus niet binnen 10 minuten opgelost
Zie racefietsen nu.amclassic-fan schreef:De spam is weer weg, hopelijk blijft t weg
En de tassen spam is weer weg.
Laatst gewijzigd door nijkie op 17 okt 2013 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.