Tuurlijk Wijnand, maar ik wil op 5/4 wel je wiel kunnen houden.walterg schreef:Gewoon rustig opbouwen en tijd nemen, tinn!
Jij bent TOP als je nu al ritten van dik 160 rijdt. Goed bezig
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Grappig, ik heb dan achter je aan gereden. Ik kreeg alleen net voorbij Lexmond een lekke achterband. Duurde even voor ik het lek gevonden had maar was verder een prima rit.evrieselaar schreef:Vandaag lekker bruggenronde langs de lekdijk gereden! Eert van Schoonhoven tot brug van Vianen, dan de andere kant tot brienernoord en dan via Lekkekerk terug. 110 km en mooie voorbereiding voor koers morgen!
Mooie plaatjes en prima dat je naast je werk nog tijd hebt (krijgt) voor wat ontspanning . Ben er (heel) lang geleden ook eens geweest (eveneens i.v.m. het werk). Het was er toen erg druilerig weer, zoals het daar zo vaak kan zijn. De imposante brug herinner ik mij nog wel en ook het Stanley Park, waar ik samen met een collega destijds door een 'localo' ben rondgereden. Leuke herinnering...hans905 schreef:Voor werk een weekje in Vancouver...