Nee, maar niet eens zover daarvandaan! Dommelen. Vanwaar de vraag?Enzzo schreef: ↑12 jun 2020 15:34Was dat toevallig in Leende?dix0r schreef: ↑12 jun 2020 13:59 Gisteren meegemaakt.
Stukje weg waar men op braakliggend terrein bezig is met graaf en -wegwerkzaamheden. Fietspad sluit niet helemaal lekker aan en aan het einde moet je sowieso capriolen uithalen om weer netjes op de baan te komen.
Kortom iedere weldenkende fietser pakt daar de normale weg. Kan ook prima want het is achteraf net buiten een dorp, brede weg en rustig.
In dit geval reden er dus ook 2 paar accufietsers in tegengestelde richting. Zie daar komt een Hyundai station mij tegemoet al toeterend met een 'dreigende' stuurbeweging om mij in de berm te drukken om mij eens mores te leren *zucht*.
Nu kan ik me wel inleven in de agressor: hij denkt wss 'hey stomme wielrennert jij hoort op het fietspad, dat zie je toch!!'. Hij ging alleen even voorbij aan alle voorgaande genoemde omstandigheden.. en tsja die accufietsers werden toch ook niet zo bejegend.
Kortom stukje selectieve verontwaardiging waarbij de wielrenner helaas gestigmatiseerd is.. Leef en laten leven enzo..
Agressie in het verkeer
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik zat vandaag ook in exact zo’n situatie maar dan in Leende dus.
Voor de duidelijkheid: ik bezit geen Hyundai
Voor de duidelijkheid: ik bezit geen Hyundai
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nee een jonkie die aant appen was.
Verontschuldigde zich wel netjes trouwens.
Maar het was ook daar een crime om van en weer op het fietspad te komen. Gevaarlijk vond ik het
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind