Garmin Edge 800 topic deel 2
Ik dacht de eerste keer ook dat ik het beeldscherm niet goed kon lezen. Dus helderheid flink verhoogd. Tweede rit helderheid helemaal naar beneden gezet en nog steeds prima te lezen. Het is even een kwestie van wennen. Het is geen smartphone.
Je hebt gelijk. Ik heb vandaag weer een tocht gemaakt en heb het paarse lijntje toch goed kunnen volgen. Nu vandaag was het wel licht bewolkt en dan kan ik het scherm ook beter lezen.lupo schreef:Ik dacht de eerste keer ook dat ik het beeldscherm niet goed kon lezen. Dus helderheid flink verhoogd. Tweede rit helderheid helemaal naar beneden gezet en nog steeds prima te lezen. Het is even een kwestie van wennen. Het is geen smartphone.
Ik had de helderheid op ongeveer 75% staan. Na 3 uur had ik nog 70% batterij over. Dat is ruim genoeg voor mij.
Ik kan dus de Edge 800 toch wel blijven gebruiken.
is het de bedoeling dat basecamp automatisch de Courses/tracks/routes opslaat in het interne geheugen van de garmin opslaat ipv op de sd kaart. Is het mogelijk om dit te veranderen dat basecamp het automatisch op de sdkaart zet of is dit niet mogelijk.
-
- Forum-lid
Dit gemakkelijk te veranderen , ga naar systeem -gegevensopslag daar kun je kiezen , intern of sd kaart .
Maar dat mag gerust in het intern geheugen van het toestel zijn, plaats genoeg .
Maar dat mag gerust in het intern geheugen van het toestel zijn, plaats genoeg .
Pinarello Paris .
Viper XTeam Mtb
Viper XTeam Mtb
Raar, dit stond al op sd kaart maar dat helpt precies niet.bertus187 schreef:Dit gemakkelijk te veranderen , ga naar systeem -gegevensopslag daar kun je kiezen , intern of sd kaart .
Als je vanaf BC een bestand verzend, heb je dan niet de keuze om naar toestel of sd te verzenden?Vizionary schreef:Raar, dit stond al op sd kaart maar dat helpt precies niet.bertus187 schreef:Dit gemakkelijk te veranderen , ga naar systeem -gegevensopslag daar kun je kiezen , intern of sd kaart .
De keuze die je maakt op het toestel is enkel voor datgene wat het toestel zelf opslaat, dus geschiedenis enz...
Nee hij stuurt het meteen naar het interne geheugen. Alles werkt wel gewoon normaal op de garmin. De track en routes worden gewoon geladen.gene schreef:Als je vanaf BC een bestand verzend, heb je dan niet de keuze om naar toestel of sd te verzenden?
-
- Forum-lid
- Contact
Geen routes op de sd zetten, met BaseCamp of MapSource, die programma's begrijpen alleen dat het een sd is en niet dat het een sd in een Edge is.
Zie hier meer: http://forum.gps-expert.nl/viewtopic.php?t=1137
Marco
-
- Forum-lid
- Contact
beste is om dat wel te doen. Wat absoluut een vereiste is, dat de kaart op computer en in toestel van identieke versie zijn. Dus als je een update doet van de openfietsmap kaart, niet alleen toestel of edge, maar altijd beide tegelijkertijd.
Verder in basecamp in de opties bij toesteloverdracht alle vinkjes uitzetten.
Verder in basecamp in de opties bij toesteloverdracht alle vinkjes uitzetten.
Marco
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Marco, op het GPS forum ben je moderator zie ik.scheurneus schreef:Geen routes op de sd zetten, met BaseCamp of MapSource, die programma's begrijpen alleen dat het een sd is en niet dat het een sd in een Edge is.
Ik heb op mijn Garmin 800 de routes ALTIJD op de SD kaart in de map "new files" gezet.
Ik deed dit manueel met de windows verkenner.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend