Wat is fout, wat kan echt niet?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Halve liter/uur is genoeg bij normaal weer. Dus 2x750 is genoeg voor 3-4 uur fietsen.
Less is bore
- razenderoeland
- Forum-lid
Oorspronkelijk waren de buitenkabels ook geel. Alhoewel deze kabels wel erg geel zijn vergeleken met de oorspronkelijke kabels.
Overigens komt er nog wel een bidonhouder op de fiets. Maar dan wel eentje ergens uit eind jaren 70 of begin 80.
Maar om je een idee te geven van de oorspronkelijke fiets zoals ik die tegen kwam.
Overigens komt er nog wel een bidonhouder op de fiets. Maar dan wel eentje ergens uit eind jaren 70 of begin 80.
Maar om je een idee te geven van de oorspronkelijke fiets zoals ik die tegen kwam.
Hoe sterk is de eenzame fietser...
Hahaha, ik Tacx zelfs met een zadeltas.Pruller schreef: - als je gaat Tacxen met een bel :p
Lees= ik ga echt mijn oude fietsje niet uit elkaar slopen omdat ie op de Tacx gaat-luiheid. Ik verwacht toch geen onaangekondigde invallen van de SWAT-modepolitie.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
Ik fietste gisteren met beenstukken over een driekwart broek heen. Afgekeken van Sebastian.
Acceptabel of not done?
Acceptabel of not done?
- thestudent
- Forum-lid HC
Not done natuurlijk want nu is de sponsor niet meer volledig zichtbaar. Maar je kan je beenstukken toch net zo goed onder een 3/4 broek dragen?
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Raboban
Lol
Lol
Ik denk dat je mazzel had dat je geen politie tegen kwam, want Sebastian is er denk wel op gewezen... Ach Rabo is toch verleden tijd...walterg schreef:Ik fietste gisteren met beenstukken over een driekwart broek heen. Afgekeken van Sebastian.
Acceptabel of not done?
Staan wel veel foto's van hem op internet met die beenstukken eroverheen. Maar dat Castelli spul zal wel beter zijn dan die meuk (zonder tochtstrip??) die Rabo had... . Want in zijn Orica kloffie reed ie er al netter bij...
Geen geprul! je heb die fiets goed gepimpt! Dat hele felle geel vind ik wel gaaf.razenderoeland schreef: Maar om je een idee te geven van de oorspronkelijke fiets zoals ik die tegen kwam.
on topic:
In een regenboog trui of andere kampioenstrui te rijden (tenzij je hem hebt gewonnen natuurlijk)
Als je in een pro team tenue shirt fietst ben je wat mij betreft ook aan het prullen. Je ziet ze eigenlijk toch nog best vaak rijden. oud rabo shirts of
Pruller schreef: Als je in een pro team tenue shirt fietst ben je wat mij betreft ook aan het prullen. Je ziet ze eigenlijk toch nog best vaak rijden. oud rabo shirts of
Ik hoop dat de landen trui daar dan niet onder valt want ik vind z`n Italia setje toch nog altijd heel mooi om te dragen op m`n Italia bici
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike