Giro 2015
- FaustoCoppi
- Forum-lid
Knap staaltje van Aru! En wat is die Kruijswijk ook in vorm, gewoon weer met de grote mannen mee.
Wel slim van Contador dat hij zich niet uit de tent heeft laten lokken. In principe heeft hij zat voorsprong.
Wel slim van Contador dat hij zich niet uit de tent heeft laten lokken. In principe heeft hij zat voorsprong.
Kom, kom, wel reëel blijven.
Steven de Jongh is gewoon geabonneerd op dit topic.
Steven de Jongh is gewoon geabonneerd op dit topic.
We hebben iemand die mee strijd in week 3 van een GT....dat is in ieder geval een mooie plus en maakt het volgen van de koers toch net leuker
Maar die laatste procenten om te winnen is toch weer net een ander verhaal en moet net weer meer geluk, sterkere ploeg en prepareren aan te pas komen denk ik
Maar die laatste procenten om te winnen is toch weer net een ander verhaal en moet net weer meer geluk, sterkere ploeg en prepareren aan te pas komen denk ik
-
- Forum-lid
Ik las op sporza iets over een trein van Lotto-Jumbo op kop van het peleton
Ze leren het wel
Ze leren het wel
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik hoop het niet. Straks Landa in het rose.......
Less is bore
Ik hoop het ook niet maar de beklimming naar Sestriere zal het antwoord geven.
Als Contador daar rap tijd verliest dan kan het rap gedaan zijn. Kan toch bijna niet dat Contodar juist op de laatste rit van betekenis de Giro zou verliezen.
Als Contador daar rap tijd verliest dan kan het rap gedaan zijn. Kan toch bijna niet dat Contodar juist op de laatste rit van betekenis de Giro zou verliezen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock