Das bij mij andersomdaniel1975 schreef:Beetje jammer dat de letters 'ultra' op de wielen wel rood warenWiliertoerist schreef:Zelfs een "Jaap Telder approved" Dogma zonder rode 11 op de SR cranks....JM_H schreef:Dat vond ik ook, altijd leuk om te bekijken. Er kwam echt van alles langs, die
Over details gesproken.... jammer van het rood op de keienbestendige wieltjes, dat dan weer wel.
En een muisgrijze (met knetteroranje) CAAD10, helemaal goed
(ik zoek nog een fijne winterfiets....)
Forumrit Drenthe, zondag 14 augustus 2016
-
- Forum-lid
Wacht maar af!deoudegek schreef:Pffff. Wel blij dat mijn JJ niet zoveel op de foto is gezet!
Zie topic Forumlid gespot chrissiewizziechrissiewizzie schreef:Ziet er goed uit allemaal! Ik weet nog steeds niet welk gezicht bij welke forumnaam hoort (ok, een paar ken ik inmiddels door het forum of real life), maar de foto's zijn leuk om te zien!
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
chrissiewizzie schreef:Ziet er goed uit allemaal! Ik weet nog steeds niet welk gezicht bij welke forumnaam hoort (ok, een paar ken ik inmiddels door het forum of real life), maar de foto's zijn leuk om te zien!
Hint; ik ben de kleinste. En de blondste. En met de geelste fiets.
Nog een hint: GG is (meestal) de gene met de hond.
Ik heb hier en daar wel een blik op de fietsen geworpen. Ik zag ergens een fraaie Scott, geen idee wie er op reed. Verder ging het mij vooral om de fietsers. Ik zal een volgende keer eens wat beter opletten.
Veni. Vidi. Fietsie.
- markvanvos
- Forum-lid
Ik vond het ook een geslaagde dag, en zeker voor deze zomer zijn begrippen met prachtig weer. Eerder had ik al eens ondervonden dat de stroken met keien alleen geschikt zijn voor middeleeuwse karren, vervoermiddelen met vering en liefhebbers, dus heb ik ze deze keer even overgeslagen. Wel redelijk nieuw voor mij was het fietsen in een groep, maar ook daar zijn we (mijn fiets en ik) zonder kleerscheuren van af gekomen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, helemaal mee eens.markvanvos schreef:Eerder had ik al eens ondervonden dat de stroken met keien alleen geschikt zijn voor middeleeuwse karren, vervoermiddelen met vering.
Keien zijn een prima fundament voor een asfaltweg
Less is bore
-
- Forum-lid
deoudegek schreef:Pffff. Wel blij dat mijn JJ niet zoveel op de foto is gezet!
Man en paard