Tour 2018
Totaal uit het verband en zonder verdere ondersteuning van je post Fiedoo
Waar haal je vandaan dat het er dus amateuristisch aan toe zou gaan bij Sunweb?
Waar haal je vandaan dat het er dus amateuristisch aan toe zou gaan bij Sunweb?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
Amateuristisch is iets totaal anders dan budget hebben om 6 schaduwkopmannen te kopen.....
Less is bore
wat tom eergisteren met die pech op 5 kms overkwam zie je Froome daar 1 minuut verliezen? Tom rijdt achter de volgauto en moet nog regelmatig inhouden, een ploegmaat wacht maar wordt al voorbijgereden door Tom zonder dat hij het beseft. geen ploegmaat in zijn buurt met dezelfde grootte van fiets bij die pech. 't Duurde toch een tijdje voor hij wat ploegmaats rond zich had. Nee, bij sky zie ik dat nog niet gebeuren. Wat voorziet sunweb voor morgen bij pech? Hebben zij wel een plan om zonder veel averij door de "hel" te geraken?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
-
- Forum-lid
TD gaf zelf ook aan dat ze fouten hebben gemaakt. Het belangrijkste doel van dit jaar in de Tour is er om van te leren om er voor het klassement te fietsen.
Ik heb Froome een berg op zien rennen zonder fiets. Daarna zat hij op een kinderfiets met verkeerde pedalen. Zo feilloos is Sky. Dat zal ze misschien ook niet meer overkomen, maar alles uitsluiten, blijft moeilijk.
Ik heb Froome een berg op zien rennen zonder fiets. Daarna zat hij op een kinderfiets met verkeerde pedalen. Zo feilloos is Sky. Dat zal ze misschien ook niet meer overkomen, maar alles uitsluiten, blijft moeilijk.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
@fiedoo
T is idd wel triest... Als wij 't vanaf de bank al beter hadden kunnen bedenken.
Kennelijk is het niveau van 't wielrennen vrij amateuristisch in de breedte. bijna schandalig dat we daar verplicht naar moeten kijken, ze krijgen er toch goed voor betaald?
Man man man. Beetje respect voor de atleten mag wel, Ipv alleen maar wat roeptoeteren vanaf je keyboard. It's all in the game. En sunweb is nou typisch een ploeg met een uitgedacht (marketing /spekenbrink) meerjaren plan.
T is idd wel triest... Als wij 't vanaf de bank al beter hadden kunnen bedenken.
Kennelijk is het niveau van 't wielrennen vrij amateuristisch in de breedte. bijna schandalig dat we daar verplicht naar moeten kijken, ze krijgen er toch goed voor betaald?
Man man man. Beetje respect voor de atleten mag wel, Ipv alleen maar wat roeptoeteren vanaf je keyboard. It's all in the game. En sunweb is nou typisch een ploeg met een uitgedacht (marketing /spekenbrink) meerjaren plan.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
@fiedoo
1e etappe gemist ? Froome valt 5 km van de finish en verliest 51 seconden. Kun je nog zo'n beste ploeg hebben, maar dat gat rij je toch niet dicht op een jagend peloton. Waarschijnlijk heb je ook nog nooit achter een bumper van de ploegauto gezeten tijdens een wedstrijd. Natuurlijk moet je dan inhouden om de juiste afstand te bewaren.
1e etappe gemist ? Froome valt 5 km van de finish en verliest 51 seconden. Kun je nog zo'n beste ploeg hebben, maar dat gat rij je toch niet dicht op een jagend peloton. Waarschijnlijk heb je ook nog nooit achter een bumper van de ploegauto gezeten tijdens een wedstrijd. Natuurlijk moet je dan inhouden om de juiste afstand te bewaren.
tom is niet gevallen, enkel spaakbreuk. Het gaat er mij niet om hoeveel tijd je verliest ( dat hangt van de specifieke omstandigheden af) maar wel hoe snel je weer georganiseerd bent, hoe je ploeg reageert bij pech. Automatisch beperk je dan het tijdsverlies.cimecaron schreef: ↑14 jul 2018 22:45 @fiedoo
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Man man man, het eerst gedeelte van uw antwoord waar slaat dat nu op?MarkVeenstra schreef: ↑14 jul 2018 22:32 @fiedoo
Je antwoordt nergens specifiek op wat ik opmerk, enkel een beetje roepen dat ik een roeper ben. En geen respect voor atleten?Waar leidt je dat nou uit af?
Het tijdsverlies van Froome kan andere oorzaken hebben dan bij Tom, Hoelang lag hij daar, kon hij direct weer fietsen, enz..'t Gaat er mij om hoe snel en hoe georganiseerd de ploeg en ploegleiding was.
De rit van vandaag zaterdag bvb, Ten Dam die in een vroege ontsnapping gaat rijden ( hij is dan gelukkig wel teruggefloten door de sportdirecteur van sunweb) maar waar slaat dat nou op?
Kijk even naar tijdstip waarop de "live" uitzending start...sloeren schreef: ↑14 jul 2018 12:50 https://www.youtube.com/channel/UCCuNpZ ... lyLt5-bp_g
en hier het schema:
http://www.pmgsport.it/calendario/
Er is geen techniek beschikbaar om deze koers live te coveren. Dat vraagt om een enorme technische operatie tegen hoge kosten en schijnbaar is er geen markt voor.
1 camera op de finish en een videoverslag er aan voorafgaande over wat er is gebeurd is iets heel anders.
Allard
Dat is wel vaker het probleem, men zegt dat er geen markt voor is. Als het niet beschikbaar is, is er ook geen markt voor.
Waarom zou er geen markt voor zijn? Op dit forum zijn er al veel mensen die zeggen er met plezier naar te kijken. Er is inmiddels al op veel plekken aangegeven (en niet alleen in Nederland omdat de Nederlandse dames het zo goed doen) dat het te gek voor woorden is dat er zo weinig live te zien is van dameswedstrijden.