Goed zo, ik dacht al dat je het leuk vond als renners vallen ( zie rit van maandag ).
La Vuelta 2023
Ik? Ik heb nog nooit gezegd dat ik dat leuk vind.
Laatst gewijzigd door JPAR op 02 sep 2023 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik kan mij er ook aan storen als ze dat soort beelden dan ook nog eens gebruiken in een promo voor volgend jaar
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Volgens de NOS is het een gebroken sleutelbeen.
Noem het maar mee vallen, lijkt er ook op dat hij wel geluk heeft gehad, flinke hersenschudding en ook nog een tand kwijtColumsbusMJ schreef: ↑02 sep 2023 06:29 https://www.nu.nl/wielrennen/6279107/th ... uelta.html
He valt gelukkig mee.
-
- Forum-lid
Geluk hebben, meevallen, volgens mij zeggen wij hetzelfde, alleen is de keuze gevallen op andere bewoording.
Sprintetappes op de weg hoeven van mij echt niet meer. En kijken doe ik zeer zeker niet.
Je kan het met al die valpartijen bijna vergelijken met de gladiatoren bij de Romeinen.
En veelal zijn het dan nog de niet-sprinters die het grootste slachtoffer zijn.
Voor mij heeft dit echt niets meer met wielrennen te maken.
Sprinten is voor op de piste (en ja, zelfs daar wordt ook al eens gevallen, maar niet vergelijkbaar met op de weg)
Dirk
Je kan het met al die valpartijen bijna vergelijken met de gladiatoren bij de Romeinen.
En veelal zijn het dan nog de niet-sprinters die het grootste slachtoffer zijn.
Voor mij heeft dit echt niets meer met wielrennen te maken.
Sprinten is voor op de piste (en ja, zelfs daar wordt ook al eens gevallen, maar niet vergelijkbaar met op de weg)
Dirk
-
- Forum-lid
"Hoofd- en heuppijn," Lefevere hangt de vuile was maar even buiten om te tonen dat hij 'n hele goeie kopman heeft.
Zou de malheur vandaag achter de rug zijn en kan Evenepoel zijn beste beentje voor zetten zoals in CSS, waar hij tegen de 7w/kg meer dan 10 minuten op venijnige klimmetjes weet vol te houden. Dat zou toch voldoende moeten zijn om de Jumbo's partij te geven?
Hier alvast een meetlat:
Perfect time = 743s = 12min23s V(12:23)=18,31km/u PP(65kg)=465w PP=7,15w/kg
Zou de malheur vandaag achter de rug zijn en kan Evenepoel zijn beste beentje voor zetten zoals in CSS, waar hij tegen de 7w/kg meer dan 10 minuten op venijnige klimmetjes weet vol te houden. Dat zou toch voldoende moeten zijn om de Jumbo's partij te geven?
Hier alvast een meetlat:
@ammattipyoraily
#LaVuelta23, Stage 8
XORRET DE CATI (3.78 km, 11.69 %, 442 m)
13:15, 17.12 Kph, VAM 2002 m/h
est: 6.74 W/kg | "65 kg standard", "50 % drafting"
——————
Going to the lottery with that coupon. A lot depends on how the wind affects climbing. Not an easy day, ~3,500 elev meters.
Perfect time = 743s = 12min23s V(12:23)=18,31km/u PP(65kg)=465w PP=7,15w/kg