Gelukkig, hebben we je bijna bekeerddaniel1975 schreef: ↑24 aug 2023 18:22Ging
Weet het oprecht nog niet. Ligt aan het totaal plaatje wat er nu onder Dilan wordr geschetst, wie er vertrekken en wat de andere partijen doen.
Ik sluit wel een aantal partijen uit waar ik pertinent niet op ga stemmen, maar VVD is zeker geen zekerheidje.
Enige reden waarom ik nu wat tegengas geef is omdat nu echt de vvd alle blaam krijgt en dat is niet correct. Ja, het is een bindende factor van alle fouten, maar dat bijv Rutte 4 is geklapt ligt imho niet volledig aan de vvd. D66 nam teveel en gaf te weinig en dan gaat de deur een keer dicht.
Maar zoals iemand al eerder memoreerde: je zou terug verlangen naar Paars. Dat was echt niet zo slecht als werd geroepen. Toen D66 nog een verstandige liberale partij was en pvda een duidelijk profiel had.
Nee, zonder gekheid. Ik weet het ook nog niet.
Ik denk niet dat de VVD alleen verantwoordelijk is. Maar het is wel de partij die nooit verantwoordelijkheid af hoeft te leggen en elke keer weer de grootste wordt. Zeer bijzonder is dat. Laat ze nu maar eens wel afgestraft worden. Nieuwe kansen, zonder VVD en CDA. Wie het dan wel moet doen weet ik ook nog niet. Lijkt me niet dat we BBB, FvD of PVV aan de macht moeten willen.
Ik zou heel graag zien dat politiek weer gaat draaien om het besturen van het land. En met vertegenwoordigers van de inwoners. Er is geen bedrijf dat zo georganiseerd wordt als de overheid werkt. Dan besta je niet lang. Het is teveel ad hoc en proberen om zo lang mogelijk populair te zijn om je eigen hachje te redden.