Canyon
-
- Forum-lid
SLX is wel heel erg gaaf.De brochure staat inmiddels ook op de pagina van Canyon (in pdf)
De nieuwe Speedmax zoals verwacht alleen maar met elektronische groepen
Misschien is Canyon iets te veel met photoshop bezig geweest, maar het lijkt er op dat bij de nieuwe SLX de batterij voor de DI2 in het frame zit.
Misschien is Canyon iets te veel met photoshop bezig geweest, maar het lijkt er op dat bij de nieuwe SLX de batterij voor de DI2 in het frame zit.
Dat klopt ook; bij de nieuwe Dura Ace 9000 is ook een batterij beschikbaar die in de zadelpen kan....rene-koga schreef:SLX is wel heel erg gaaf.De brochure staat inmiddels ook op de pagina van Canyon (in pdf)
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Ik heb een mail gekregen dat ze zeggen : laatste kwartaal bestellen en aansluitend leverbaar, maar dat is dan wat vagerdavefsr schreef:Ik heb ergens gelezen begin 2013 dat de nieuwe modellen beschikbaar zijn en gisteren ergens gelezen in Oktober ..
Ik hoop het 2de, die SLX ziet er ni slecht uit ..
Sworks Venge
begin Oktober staan ze op de site als het zoals vorig jaar loopt ... en dan aansluitend leverbaar .. dat is goed nieuws zou ik zeggen!brekson schreef:Ik heb een mail gekregen dat ze zeggen : laatste kwartaal bestellen en aansluitend leverbaar, maar dat is dan wat vagerdavefsr schreef:Ik heb ergens gelezen begin 2013 dat de nieuwe modellen beschikbaar zijn en gisteren ergens gelezen in Oktober ..
Ik hoop het 2de, die SLX ziet er ni slecht uit ..
-
- Forum-lid HC
Als het voor maart geleverd wordt is het prima toch? Wat moet je voor die tijd met een nieuwe bike behalve kijken en sleutelen.
Lekker met je nieuwe bike door de pekel?
kan niet goed volgen ... een bike dient in mijn ogen om te biken en niet om in de living te staan... zolang het niet glad is door sneeuw of ijzel zie ik niet in waarom je niet zou kunnen rijden ...wasbeer2006 schreef:Als het voor maart geleverd wordt is het prima toch? Wat moet je voor die tijd met een nieuwe bike behalve kijken en sleutelen.
Zo , het heeft even geduurd maar nu is ver alles gecheckt het kraakt nog steeds. Om zot van te wordenNoChain schreef:En als dat niet werkt de trapas eruit en alles daar eens goed invetten, standaard is dit vaak amper of helemaal niet gedaan.brekson schreef:Zo , ik kan al beginnen zoeken naar " van waar komt nu dit kraakje ?"
Heb woensdag een ritje gedaan op een nat wegdek en de fiets was behoorlijk smerig geworden
Gepoetst natuurlijk en donderdag gemerkt dat hij zachtjes kraakt bij het aanzetten, zowel links als rechts
Vandaag idem dito
Morgen eens beginnen met de pedalen er terug af te schroeven en terug in te vetten ( zijn van carbon )
Ook de schroeven van de schoenplaatjes zal ik eens een beurt geven
Misschien dat de ketting die sowieso een beetje kraakt van het zand ook een oorzaak is
Duimen maar , want meer ga ik nu zeker niet doen bij een nieuwe bike
Vorige week de bladboutjes gedaan en vandaag de trapas gedemonteerd
Die zat nog goed,in het vet, dus ik wist al bijna dat het voor niks zou zijn
Dus fietsje kraakt nog steeds bij "en danseuse" te versnellen. Ook wanneer ik naast de fiets sta en de lage pedaal belast door er met mijn voet op te staan, hoor ik 1 krakje.
Moet toch echt in die zone liggen dan hė, het probleem !
Sworks Venge
brekson schreef:Zo , het heeft even geduurd maar nu is ver alles gecheckt het kraakt nog steeds. Om zot van te wordenNoChain schreef:En als dat niet werkt de trapas eruit en alles daar eens goed invetten, standaard is dit vaak amper of helemaal niet gedaan.brekson schreef:Zo , ik kan al beginnen zoeken naar " van waar komt nu dit kraakje ?"
Heb woensdag een ritje gedaan op een nat wegdek en de fiets was behoorlijk smerig geworden
Gepoetst natuurlijk en donderdag gemerkt dat hij zachtjes kraakt bij het aanzetten, zowel links als rechts
Vandaag idem dito
Morgen eens beginnen met de pedalen er terug af te schroeven en terug in te vetten ( zijn van carbon )
Ook de schroeven van de schoenplaatjes zal ik eens een beurt geven
Misschien dat de ketting die sowieso een beetje kraakt van het zand ook een oorzaak is
Duimen maar , want meer ga ik nu zeker niet doen bij een nieuwe bike
Vorige week de bladboutjes gedaan en vandaag de trapas gedemonteerd
Die zat nog goed,in het vet, dus ik wist al bijna dat het voor niks zou zijn
Dus fietsje kraakt nog steeds bij "en danseuse" te versnellen. Ook wanneer ik naast de fiets sta en de lage pedaal belast door er met mijn voet op te staan, hoor ik 1 krakje.
Moet toch echt in die zone liggen dan hė, het probleem !
heb ik ook voorgehad en dacht ook dat het van het trapstel gedeelte kwam. (althans daar hoorde ik het)
ik heb gewoon mijn stuurpen boutjes eens losgedraaid mijn stuur ff losgekoppeld boutjes ingevet en trug in elkaar gestoken. probleem opgelost.
oorzaak 2 het zou me niet verbazen mocht je met een ander stel wielen rijden dat dit ook weg kan zijn. sommige snelspanner geven wel eens een krakend geluid.
oorzaak 3 je pedalen probeer eens een ander set pedalen. en vet ze in.
oorzaak 4 haal gewoon je voorvork eens uit je fiets poets de vorkbuis en vet je lagers trug in. je vorkbuis kan je ook beetje invetten ter hoogte van de lagers. hier kan ook wat zat tussen komen zitten.
hopelijk is het 1 van deze 4 oorzaken dan .