Pinarello
-
- Forum-lid
Tja, eigenlijk horen mensen van boven de 1.80 niet op Italiaanse fietsen. Maar ja mijzelf laten krimpen gaat niet en deze fietsen zijn toch o-zo-mooi.
Pinarello wint toch de tour
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fraai, alleen dat rood-zwart gestreepte stuurlint ging er bij mij direct af.
Less is bore
-
- Forum-lid
Hij is gigantisch! Het lijkt me een gigantische fiets, die wel erg mooi is...
Hoe groot ben je wel niet?
Hoe groot ben je wel niet?
Nulla tenaci invia est via!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoe zit het eigenlijk met de 2011 modellen?
Afgelopen jaren was er een preview op het evenemententerrein bij de Dolomietenmarathon; nu nog niks gespot?
Afgelopen jaren was er een preview op het evenemententerrein bij de Dolomietenmarathon; nu nog niks gespot?
Less is bore
-
- Forum-lid
Met wat lichtere spulletjes zoals een SLR zadeltje, Deda Zero 100 zadelpen en natuurlijk EC90 SLX wieltjes hoop ik het lijden bergop wat te verzachten. IJdele hoop natuurlijk... Excuses voor de wankele fotokwaliteit
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
-
- Forum-lid
Een mooie fiets, veel plezier.
[quote="alexwilier"]Met wat lichtere spulletjes zoals een SLR zadeltje, Deda Zero 100 zadelpen en natuurlijk EC90 SLX wieltjes hoop ik het lijden bergop wat te verzachten. IJdele hoop natuurlijk... Excuses voor de wankele fotokwaliteit
Mijn FM adviseerde mij de Deda pen te verwijderen omdat hij met meerdere Prince frames problemen had ervaren met niet Most zadelpennen, zoals scheuren. Ik heb z'n raad opgevolgd.
[quote="alexwilier"]Met wat lichtere spulletjes zoals een SLR zadeltje, Deda Zero 100 zadelpen en natuurlijk EC90 SLX wieltjes hoop ik het lijden bergop wat te verzachten. IJdele hoop natuurlijk... Excuses voor de wankele fotokwaliteit
Mijn FM adviseerde mij de Deda pen te verwijderen omdat hij met meerdere Prince frames problemen had ervaren met niet Most zadelpennen, zoals scheuren. Ik heb z'n raad opgevolgd.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Waarom zou een andere zadelpen scheuren? Zolang de pen maar de goede diameter is gebeurd er echt niets mee. En deze Deda zadelpen ziet er een stuk beter uit. De fiets verdient eigenlijk wel een betere foto, bovenstaande foto doet afbreuk aan de fiets.
Amclassic-fan schreef:Waarom zou een andere zadelpen scheuren? Zolang de pen maar de goede diameter is gebeurd er echt niets mee. En deze Deda zadelpen ziet er een stuk beter uit. De fiets verdient eigenlijk wel een betere foto, bovenstaande foto doet afbreuk aan de fiets.
Lijkt me ook een broodje aap van die FM. Ik vind pina's best mooi (zolang ze maar niet wit-rood-zwart zijn), maar die MOST spullen spuuglelijk en goedkoop ogen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat een prutser; direct een andere FM zoeken. Iemand die dat roept heeft er echt geen kaas van gegeten.
@53x11; eens over de Most dingen, behalve het Talon stuur.
@53x11; eens over de Most dingen, behalve het Talon stuur.
Less is bore