Scott
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ligt het trouwens aan mij of zie je steeda minder Scott's langs komen?
De eerste Addict's en CR1 waren volgens mij echt verkooptoppers (en erg fijn), maar tegenwoordig zie ik ze niet meer zo vaak. Toeval of.....?
De eerste Addict's en CR1 waren volgens mij echt verkooptoppers (en erg fijn), maar tegenwoordig zie ik ze niet meer zo vaak. Toeval of.....?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Lekker Canyon laten rijden dan!
Wanneer je zelf je fiets kan samenstellen, creatief en de tijd hebt om op de aanbiedingen te wachten, dan kost diezelfde Scott net zo veel als die Canyon.....
En dan weet ik wel waar ik liever op fiets.
Overigens niets kwaads over een Canyon, kwaliteit en service is erg goed, maar je kan maar een voorkeur hebben.
Wanneer je zelf je fiets kan samenstellen, creatief en de tijd hebt om op de aanbiedingen te wachten, dan kost diezelfde Scott net zo veel als die Canyon.....
En dan weet ik wel waar ik liever op fiets.
Overigens niets kwaads over een Canyon, kwaliteit en service is erg goed, maar je kan maar een voorkeur hebben.
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat er van scott weinig instappers worden verkocht. Ik kom onderweg meer foils tegen dan aeroads.
Vraag me ook af hoe scott qua imago een beetje ligt bij de racers. Zelf begonnen met mtb,en en daar was scott een van de grote merken met een enorm imago.
Ik zie onderweg meer Cube,s dan canyons. Valt me tegen hoe weinig Canyons je ziet.
Vraag me ook af hoe scott qua imago een beetje ligt bij de racers. Zelf begonnen met mtb,en en daar was scott een van de grote merken met een enorm imago.
Ik zie onderweg meer Cube,s dan canyons. Valt me tegen hoe weinig Canyons je ziet.
-
- Forum-lid HC
Bij ons is Scott redelijk exclusief, gelukkig maar.
Alleen in het groepje van Veldhoven rijden er op 40 man, 3 of 4 met een Foil.
Daar zitten veel ex wedstrijdrijders bij, echte liefhebbers/kenners dus.
Alleen in het groepje van Veldhoven rijden er op 40 man, 3 of 4 met een Foil.
Daar zitten veel ex wedstrijdrijders bij, echte liefhebbers/kenners dus.
- thestudent
- Forum-lid HC
Je ziet veel cube fietsen omdat die in elk dorp bij de fietsenmaker te koop zijn. Er zijn gewoon erg weinig scott dealers. Ze zijn ook nog eens niet erg goedkoop, dus het is niet gek dat je ze weinig ziet.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wasbeer, jij woonde toch ergens westelijk van Rotterdam? Dan snap ik het wel van al die Cubes. Bike2build is denk ik de grootste Cube dealer in NL (en heeft al hun oude charme er mee vergooid).
Less is bore
-
- Forum-lid HC
klopt in schiedam.
Eens, B2B is helemaal niets meer verschikkelijk. Alleen Cube is prima als je dat ambieert.
Maar Cube is geen merk waar veel leifhebber even een fiets van 5k of meer komen kopen zoals bv speci.
Niet dat de fietsen slecht zijn, de Elite vind ik met de scale echt het beste hartail frame.
En b2b is niet de enige cube dealer in de omgeving.
En toch vallen de prijzen van scott wel mee. Je krijgt over het algemeen best wat korting een foil met Ultegra kost op die manier net ff 3k, wat kost een aeroad met Ultegra?
Eens, B2B is helemaal niets meer verschikkelijk. Alleen Cube is prima als je dat ambieert.
Maar Cube is geen merk waar veel leifhebber even een fiets van 5k of meer komen kopen zoals bv speci.
Niet dat de fietsen slecht zijn, de Elite vind ik met de scale echt het beste hartail frame.
En b2b is niet de enige cube dealer in de omgeving.
En toch vallen de prijzen van scott wel mee. Je krijgt over het algemeen best wat korting een foil met Ultegra kost op die manier net ff 3k, wat kost een aeroad met Ultegra?
- daniel1975
- Forum-lid HC
B2B heeft al een groot deel van zijn charme verloren bij de verhuizing naar het huidige pand. Toen waren de liefhebbers ineens weg, kwamen er onbekwame verkopers die BBB en Shimano gingen promoten ipv Ritchey WCS, Hope, Fox, etc en gingen de prijzen naar adviesniveau.
Maar ja, blijkbaar kunnen ze met dat consumentenspul meer verdienen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Is niet alles wat je kan kopen in de fietsenzaak consumentenspul ?daniel1975 schreef:B2B heeft al een groot deel van zijn charme verloren bij de verhuizing naar het huidige pand. Toen waren de liefhebbers ineens weg, kwamen er onbekwame verkopers die BBB en Shimano gingen promoten ipv Ritchey WCS, Hope, Fox, etc en gingen de prijzen naar adviesniveau.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl