Ja, ik. Ik vind 't ook geen ponum. Maar een ritsje is wel handig bij 't aan & uittrekken van 't truitje.lvgh schreef:Gezeur om niks zeg.. zijn er mensen die zich daaraan storen?
Schone dames!
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind er A.geen reet aan en B.het hier eigenlijk niet passen.
Typisch dan sommigen blijkbaar het hele net afstruinen op zoek naar dit soort goedkope plaatjes.
Typisch dan sommigen blijkbaar het hele net afstruinen op zoek naar dit soort goedkope plaatjes.
Less is bore
klopt... ik ben ook meer voor natuurlijke schoonheid en op een natuurlijke wijze gefotografeerd.. vooral als er dan ook nog wat spanning in zit.daniel1975 schreef:Zal wel aan mij liggen, maar ik vind er A.geen reet aan en B.het hier eigenlijk niet passen.
Mischien vind je deze dan wel leuk?..
![Afbeelding](http://img1.uploadplaatjes.nl/20120505/564599.jpg)
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
daniel1975 schreef:Zal wel aan mij liggen, maar ik vind er A.geen reet aan en B.het hier eigenlijk niet passen.
Die plaatjes zijn al een hele tijd geleden geschoten en geplaatst .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
- Forum-lid HC
Nummer 509 heeft dan ook wel de allermooiste kont van dit hele topic. (in mijn ogen dan)herera schreef:klopt... ik ben ook meer voor natuurlijke schoonheid en op een natuurlijke wijze gefotografeerd.. vooral als er dan ook nog wat spanning in zit.daniel1975 schreef:Zal wel aan mij liggen, maar ik vind er A.geen reet aan en B.het hier eigenlijk niet passen.
Mischien vind je deze dan wel leuk?..
Dit zijn ook wel de plaatjes waar ik van houd, en wat ik echt vind passen in dit topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een foto zegt soms meer dan 1000 woorden.. Gaan we achterhalen we 'onze' mysterieuze 'Lucky Number 509' is? Of is eigenlijk dit blijvend beeld met onze rijkelijke fantasie veel mooier?bmwpower schreef:Staat in ieder geval hoog in de top tien inderdaad..Nummer 509 heeft dan ook wel de allermooiste kont van dit hele topic. (in mijn ogen dan)
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."