Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
TumTumTum
- Forum-lid
TumTumTum
14 apr 2015 11:31
monsieurpinot schreef:Memento_Mori schreef:De bruine Continental bandjes moet je erbij denken, doen of niet doen?
een van de pareltjes hier op het forum, hulde!
OMG!
Ik had deze nog niet eens gezien. Dit is denk ik in combinatie met de wielen een van de mooiste fietsen die ik ooit heb gezien. Ik ga dit op reuzenformaat uitprinten, inlijsten en boven mijn bed hangen. Ik zou deze fiets ernstig willen hebben ook al waai ik met die hoge velgen met windkracht 4 gelijk in de sloot.
Fiets verdient wel een beetje betere foto; ketting op het voorblad, het voorwiel er in zijn geheel op en geen sloom lichtknopje boven het zadel.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
r.e.n.e.
- Forum-lid
r.e.n.e.
14 apr 2015 21:16
@Le Grimpeur, bedankt voor de tip, simpel eigenlijk en dan te bedenken dat ik op deze manier ook wel eens teksten van geanodiseerd frame heb afgehaald.
-
kstoer
- Forum-lid
kstoer
14 apr 2015 21:30
Ik merk, net als met die fiets van Memento_Mori dat de looks van die Campa wieltjes me toch wel erg trekken. Vooral die met lage velgen. Maar ja, het dilemma: Campa wieltjes met Shimano groep, kan dat (stijltechnisch dan)?
Daar heeft Campa Fulcrum voor bedacht
-
timo2.0
- Forum-lid HC
timo2.0
14 apr 2015 22:20
Grimpeur, dat is een mooie Lynsky! Heb je er over gedacht de decals van de wielen te halen? Ze ogen zo wat druk vergeleken met het ingetogen frame.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
Memento_Mori
- Forum-lid
Memento_Mori
14 apr 2015 23:10
TumTumTum schreef:monsieurpinot schreef:Memento_Mori schreef:De bruine Continental bandjes moet je erbij denken, doen of niet doen?
een van de pareltjes hier op het forum, hulde!
OMG!
Ik had deze nog niet eens gezien. Dit is denk ik in combinatie met de wielen een van de mooiste fietsen die ik ooit heb gezien. Ik ga dit op reuzenformaat uitprinten, inlijsten en boven mijn bed hangen. Ik zou deze fiets ernstig willen hebben ook al waai ik met die hoge velgen met windkracht 4 gelijk in de sloot.
Fiets verdient wel een beetje betere foto; ketting op het voorblad, het voorwiel er in zijn geheel op en geen sloom lichtknopje boven het zadel.
Blader maar eens wat terug in het topic, dan zie je wat betere foto's. Dit was slechts ter illustratie, wielen zijn van een collega van mij. Ik heb zelf een set Bora One 35mm dark label in bestelling staan. Staat iets mooier bij dit frame. Met een beetje mazzel heb ik ze net voor de AGR binnen.
Alles is te koop hoor overigens
-
Memento_Mori
- Forum-lid
Memento_Mori
14 apr 2015 23:12
vrderuiter schreef:TumTumTum schreef:Le Grimpeur schreef:Mijn nieuwe
Lynskey Peloton (klik
hier voor meer foto's en specificaties):
Zeer fraai. En nou die berg weer op.
Inderdaad wederom een bijzonder fraai gevalletje van joepie!
Ik merk, net als met die fiets van Memento_Mori dat de looks van die Campa wieltjes me toch wel erg trekken. Vooral die met lage velgen. Maar ja, het dilemma: Campa wieltjes met Shimano groep, kan dat (stijltechnisch dan)?
Lekker belangrijk. Campa wielen staan bekend als goede wielen, punt.
De Lynskey vind ik mooi maar ik zou persoonlijk voor volledig zwarte banden gaan en voor Thomson onderdelen qua zadelpen en cockpit.
-
ebrinks
- Forum-lid
ebrinks
15 apr 2015 07:53
Mooie fiets Le Grimpeur!
Gilbertson Allure, Quasar QS4, 105 5800, 3T componenten
-
depoldertoerist
- Forum-lid
-
Contact
depoldertoerist
15 apr 2015 08:34
Gefeliciteerd met je erg fraaie fiets Le Grimpeur!
BIKE to Work.
Work to Eat. Eat to live.
Live to BIKE
-
TumTumTum
- Forum-lid
TumTumTum
15 apr 2015 09:46
Memento_Mori schreef:
Blader maar eens wat terug in het topic, dan zie je wat betere foto's. Dit was slechts ter illustratie, wielen zijn van een collega van mij. Ik heb zelf een set Bora One 35mm dark label in bestelling staan. Staat iets mooier bij dit frame. Met een beetje mazzel heb ik ze net voor de AGR binnen.
Alles is te koop hoor overigens
Te koop wel, maar niet betaalbaar voor mij.
Maar veel plezier en bekijk ermee bij de AGR.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
cdeboer79
- Forum-lid
cdeboer79
15 apr 2015 11:01
Le Grimpeur schreef:Mijn nieuwe
Lynskey Peloton (klik
hier voor meer foto's en specificaties):
Prachtig!! Daar ga je heel veel plezier aan beleven. Zou idd proberen om de decals van de wielen weg te halen. Dat oogt beter.
-
Le Grimpeur
- Forum-lid
Le Grimpeur
19 apr 2015 21:55
timo2.0 schreef:Grimpeur, dat is een mooie Lynsky! Heb je er over gedacht de decals van de wielen te halen? Ze ogen zo wat druk vergeleken met het ingetogen frame.
cdeboer79 schreef:...Prachtig!! Daar ga je heel veel plezier aan beleven. Zou idd proberen om de decals van de wielen weg te halen. Dat oogt beter.
Ik ben inderdaad al een poosje aan 't worstelen met de gedachte of ik die decals er nu wel of niet af zal halen, maar ik ben er nog steeds niet uit. Echter, verwijderen kan altijd nog, weer aanbrengen is een andere zaak.
Overigens, dank aan allen voor al die positieve reacties. Leuk om te ervaren dat er veel forumleden zijn die zo'n eenvoudige titanium racer toch wel kunnen waarderen
.
60 x Ventoux