Specialized
Daar ligt ie dan..
-
- Forum-lid
Die foto kunnen ze mooi gebruiken in de volgende skoda reclame;)
Toch maar rare kleuren voor de venge. En dat bicolor lettertype lijkt goedkoop. Jammer!dixy100 schreef:Nieuwe modellen voor 2015.
Klik op foto voor uitvergroting.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 094&type=3
Moeilijk te zeggen op basis van uitsluitend je lichaamslengte. Ik zou naar een winkel gaan waar je beiden mee kunt krijgen om te testen. Gaat uiteindelijk toch om het gevoel en dat haal je niet uit maattabellen.Danny1808 schreef:Ik ben aan het twijfelen tussen een 49 of 52 venge ben zelf 168. Ik neig het meest naar omdat ik dan nog meer kan spelen met afstelling. Lengte stuurnok en zadelhoogte. Wat denken jullie?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dan zal je op z'n minst moeten laten weten hoe lang je benen zijn.Danny1808 schreef:Ik ben aan het twijfelen tussen een 49 of 52 venge ben zelf 168. Ik neig het meest naar omdat ik dan nog meer kan spelen met afstelling. Lengte stuurnok en zadelhoogte. Wat denken jullie?
Idd dat is waar niet aan gedacht. Van de week eens meten!amclassic-fan schreef:Dan zal je op z'n minst moeten laten weten hoe lang je benen zijn.Danny1808 schreef:Ik ben aan het twijfelen tussen een 49 of 52 venge ben zelf 168. Ik neig het meest naar omdat ik dan nog meer kan spelen met afstelling. Lengte stuurnok en zadelhoogte. Wat denken jullie?
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Hier mijn geupdate Venge:
-
- Forum-lid HC
IK zou er maar niet teveel mee stunten Mike, mooi ding!