Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Is ook meer een snapshot dan iets anders. Is bij mij achter namelijk.
Zo zou ik 'm ernstig willen hebben; ware het niet dat het frame een paar maatjes te klein voor mij is.Memento_Mori schreef:
By far de mooiste fiets die ik zag ( en dan reken ik de Chorus afgemonteerde V8 van een clubgenoot van me mee )
Chapeau !!!!!
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
-
- Forum-lid
Merci. Hier de fiets en de eigenaar in actie.
En eentje samen met mijn broer:
En eentje samen met mijn broer:
-
- Forum-lid
Salsa Ti Warbird
Even een snelle smartphone foto.
Update van mijn tita racertje. Nostalgisch uiterlijk met Spinergy's en 20mm (...) handmade Pariba SL slicks......
Zadel, stuurpen en stuurlint worden nog zwart. Lijkt me mooier bij deze wielen.
Wit stuurlint en wit zadel is evt. ook nog een optie, past weer mooi bij de decals.
Wat denken jullie ?
Update van mijn tita racertje. Nostalgisch uiterlijk met Spinergy's en 20mm (...) handmade Pariba SL slicks......
Wit stuurlint en wit zadel is evt. ook nog een optie, past weer mooi bij de decals.
Wat denken jullie ?
Kwestie van smaak. Ik zou voor wit gaan. En dan ook de voorvork wit spuiten. Wat wielen betreft zou ik op zoek gaan naar een setje met ouderwetse blanke (glimmende) spaken. Succes! Aparte tita van Beone trouwens. Niet eerder gezien.
Gios Titanio, Chorus, DT Swiss RR 511, 240S.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Ook mijn idee, zo laten (wat kleuren betreft dan, want dit type wielen kan mij niet bekoren, maar ja, dat is weer de bekende 'kwestie van smaak' ).nr071 schreef:Niks aan doen...zwart wordt zo zwart...
60 x Ventoux
Wit stuurlint is altijd mooi....in het begin. Probleem is om het mooi te houden. Een keertje ketting eraf, vieze tengeltjes, en daar gaat je mooie witte lint.wido schreef:Even een snelle smartphone foto.
Wat denken jullie ?
Ik heb zelf een rood stuurlint, daar zie je het ook mee gebeuren, alleen valt dat iets minder op.
Moet eerlijk zeggen dat ik de huidige kleuren ook wel aantrekkelijk vind. Vooral je zadel ziet er heel mooi uit. Waarom veranderen? Vloekt niet met de wielen naar mijn mening
Sluit ik mij bij aan, schitterende fiets, maar de wielen is kwestie van smaakLe Grimpeur schreef:Ook mijn idee, zo laten (wat kleuren betreft dan, want dit type wielen kan mij niet bekoren, maar ja, dat is weer de bekende 'kwestie van smaak' ).nr071 schreef:Niks aan doen...zwart wordt zo zwart...