Pinarello
Hebben we vorig jaar gereden met een bezoekje aan de fabriek en natuurlijk de presentatie van de nieuwe modellen
Pracht rit en super georganiseerd!
[IMG=http://img691.imageshack.us/img691/6103/italie1i.jpg][/IMG]
Pracht rit en super georganiseerd!
[IMG=http://img691.imageshack.us/img691/6103/italie1i.jpg][/IMG]
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
Ik vind het wel jammer dat Pinarello de laatste jaren de namen zo snel over boord gooit. Koop je na lang sparen een mooie Paris - F4.13 - FP5 of FP7 - een jaar of 2 later is het frame er niet meer Komen ze weer met Quatro - Dogma - en let op ... straks komt de Pinarello Opera weer terug.
Wie de reden weet achter de snelle naam wisselingen van Pinarello die mag het zeggen maar ik snap er niets van en het raakt kant noch wal.
Wie de reden weet achter de snelle naam wisselingen van Pinarello die mag het zeggen maar ik snap er niets van en het raakt kant noch wal.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Wat maken de naamwisselingen uit? Ben wel blij dta het nu Quattro is ipv FP3. Die namen FP7, F4.13 etc, slaat toch nergens op? Tenminste, dat vind ik niet bij Pinarello passen.
Voor de consument is het wel duidelijk natuurlijk FP1 t/m7, oplopen in pris en kwaliteit. Maar geef mij maar een naam, dat heeft toch meer uitstraling dan een nummer. En uitstraling, daar gaat het toch ook om met Italiaanse fietsen?
De kleurenschemas van de Quattro kunnen me wel bekoren, de Paris is het toch niet echt, de Kobh gaat nog wel. Ben heel benieuwd wat de met de Dogma gaan doen qua designs.
Voor de consument is het wel duidelijk natuurlijk FP1 t/m7, oplopen in pris en kwaliteit. Maar geef mij maar een naam, dat heeft toch meer uitstraling dan een nummer. En uitstraling, daar gaat het toch ook om met Italiaanse fietsen?
De kleurenschemas van de Quattro kunnen me wel bekoren, de Paris is het toch niet echt, de Kobh gaat nog wel. Ben heel benieuwd wat de met de Dogma gaan doen qua designs.
-
- Forum-lid
- Berichten: 483
- Lid geworden op: 07 aug 2009 23:20
Er gaan geruchten dat Pinarello de Prince in 2011 vervangen gaat vervangen door een nieuw model: de Paris. Hier de eerste fotos.
[img=http://italiaanseracefietsen.files.word ... aris31.jpg]
[img=http://italiaanseracefietsen.files.word ... aris05.jpg]
meer informatie
[img=http://italiaanseracefietsen.files.word ... aris31.jpg]
[img=http://italiaanseracefietsen.files.word ... aris05.jpg]
meer informatie
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 39987
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Gerrit, kijk eens op de vorige pagina.... (staan al 2 linkjes met nog meer foto's)
@charite: ik vind die dikke sticker veel mooier dan simpel meespuiten.
@charite: ik vind die dikke sticker veel mooier dan simpel meespuiten.
Less is bore
-
- Forum-lid
- Berichten: 483
- Lid geworden op: 07 aug 2009 23:20
had ik niet gezien, bedankt DaniëlDaniel1975 schreef:Gerrit, kijk eens op de vorige pagina.... (staan al 2 linkjes met nog meer foto's)
adroit schreef: De Quattro is ook asymetrisch zoals zijn duurdere broertjes
Dan zou ik dit wel eens in details willen zien.. dit staat ook vermeld op de FP3 'asymmetric rear system' maar zie dit niet terug zoals bij de duurdere broertjes en/of zusjes
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."