Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
-
stienz
- Forum-lid
stienz
29 aug 2010 02:20
Arepol schreef:Stienz schreef:Dat geloof ik best trouwens. Nog erger, ik ben nu naar mn tweede Oakley aan het kijken. De eerste is een erg oud model dat ik nergens kan terugvinden. Ben zelf aan het kijken naar een M-Frame Hybrid S met Jade Iridium lens. Niet vented ofzo, lijkt me een prettige bril voor een zonnige dag. Voor regen dagen lijkt me een clear lens een goed idee. Heb nu een stokoud model van Oakley, heb vooral last van tranende ogen omdat de wind aan alle kanten de lens voorbij vliegt, is een oudere Oakley met een vrij kleine lens. Hebben jullie daar met een Hybrid S lens ook last van of zijn tranende ogen dan verleden tijd?
Als je last hebt van tranende ogen omdat de wind langs de lens gaat, moet je niet de hybrid s nemen. Dit is namelijk het kleinste model bij de M Frame. Bij 95% van de mensen past een sweep of hybrid het beste.
Hmm, zit een beetje in dubio, heb nu een hybrid s vandaag binnen gekregen. Prima bril, maar als ik niet op de fiets zit (normaal sta dus) kan ik iets onder mn bril door kijken, net zoals bij mn normale bril.
Ik heb geen last meer van tranende ogen in ieder geval, zal ik de lens nog omruilen voor een hybrid of een sweep? Zo lastig om in te schatten welke lens vorm voor een M-frame het beste voor je is, kan iemand me helpen?
-
martijnblaas
- Forum-lid
martijnblaas
30 aug 2010 00:57
Nu Steptoes geen licentie meer heeft, wat is tegenwoordig het goedkoopste adres voor bijvoorbeeld een custom Jawbone?
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
-
ikendegang
- Forum-lid
ikendegang
31 aug 2010 10:57
<25 posts, lees de forumregels.
-
ian
- Forum-lid
ian
31 aug 2010 16:38
ik krijg morgen mijn nieuwe jawbone binnen!
na 3 jaar met bbb en andere laaggeprijsde brillen te hebben gereden vond ik het tijd voor een echte oakley. Het word een witte met jade iridium en heb er ook een fire iridium bij besteld! standaard zat er ook een yellow vented bij. totaal 200 euro, en gewoon uit nederland! bij erwin bakker besteld
zal morgen een paar foto's plaatsen
-
furk
- Forum-lid
furk
31 aug 2010 17:38
Hmm, zit een beetje in dubio, heb nu een hybrid s vandaag binnen gekregen. Prima bril, maar als ik niet op de fiets zit (normaal sta dus) kan ik iets onder mn bril door kijken, net zoals bij mn normale bril.
Heb beide type lenzen. bij beiden (sweep en hybrid s) kan ik een stukje onderdoor kijken. Ervaar dit, ondanks mijn hooikoorts, niet als een probleem. Valt mij alleen op als ik erop let en beetje naar onderen kijk.
Als je het echt als een groot probleem ervaart zou je naar een winkel moeten gaan en het daar proberen.
dealerlocater
-
martijnblaas
- Forum-lid
martijnblaas
31 aug 2010 18:31
Ian schreef:ik krijg morgen mijn nieuwe jawbone binnen!
na 3 jaar met bbb en andere laaggeprijsde brillen te hebben gereden vond ik het tijd voor een echte oakley. Het word een witte met jade iridium en heb er ook een fire iridium bij besteld! standaard zat er ook een yellow vented bij. totaal 200 euro, en gewoon uit nederland! bij erwin bakker besteld
Hee Ian,
Waarom heb je jade en fire iridium lenzen besteld. Dat zijn toch 2 lenzen voor hetzelfde weer typen.
-
martijnblaas
- Forum-lid
martijnblaas
31 aug 2010 18:32
MartijnBlaas schreef:Nu Steptoes geen licentie meer heeft, wat is tegenwoordig het goedkoopste adres voor bijvoorbeeld een custom Jawbone?
helemaal niemand trouwens?
-
ian
- Forum-lid
ian
31 aug 2010 19:52
MartijnBlaas schreef:Ian schreef:ik krijg morgen mijn nieuwe jawbone binnen!
Hee Ian,
Waarom heb je jade en fire iridium lenzen besteld. Dat zijn toch 2 lenzen voor hetzelfde weer typen.
Hoi Martijn,
Ja klopt, meer voor de looks.
Rij je vorig jaar ook nog bij d batauwers?
-
pim3
- Forum-lid
pim3
31 aug 2010 21:22
Ervaringen met de Dispatch anyone? Ik weet 't, het is geen sportbril, maar ik overweeg er eentje te kopen om een beetje mee te patsen
.
KTM Toryn 2011 teamfiets // Trek 1400
Weys KTM Racing Team
-
anne17
- Forum-lid
anne17
01 sep 2010 10:58
bij sportbrillenshop kost een custom jawbone 215 of je moet polarized glazen willen.
ik heb geen ervaring met de dispatch maar zag ook op die site dat je er losse otjes voor kon krijgen. dat is wel gaaf.