Dan zou ik niet te lang wachten , en de Zwitserse uitvoering kiezen. Dan heb je echt iets speciaals. Zeeer mooiBonoCross schreef:@ brian: van de AL's is er nog maar heel weinig op voorraad (tenzij je een hele groot maat hebt) dus waarschijnlijk moet je sowieso voor de 2013 modellen gaan...
Canyon
Sworks Venge
Zo, dit is hem geworden!
Vanochtend eerste ritje gemaakt, geweldig... Het ding reageert op elke beweging die je maakt, accelereert fantastisch en gaat bijzonder strak door de bocht. Na wat kleine aanpassingen (stuur stond 0.748 mm uit het lood, zadel ietsje naar achteren en een paar mm omhoog, stuur ietsje kantelen) is de zit perfect! Die zadelpen is geniaal! Een instelbare set-back van 0 tot 35 mm!
Er zat wel wat koeienpoep op toen ik terug was, dus meteen een half uur poetsen................
Vanochtend eerste ritje gemaakt, geweldig... Het ding reageert op elke beweging die je maakt, accelereert fantastisch en gaat bijzonder strak door de bocht. Na wat kleine aanpassingen (stuur stond 0.748 mm uit het lood, zadel ietsje naar achteren en een paar mm omhoog, stuur ietsje kantelen) is de zit perfect! Die zadelpen is geniaal! Een instelbare set-back van 0 tot 35 mm!
Er zat wel wat koeienpoep op toen ik terug was, dus meteen een half uur poetsen................
Begrijp ik het goed dat je bij de vestiging van Canyon in Utrecht wel terecht kunt met technische problemen? Is het een echt servicepunt? Ik had iets opgevangen dat ze daar geen particulieren willen ontvangen.brekson schreef:
Zo , ik kom net van Utrecht! Al bij al een klein pand waar je moet zijn , maar dit terzijde
Jongens hebben me daar vriendelijk ontvangen ..............
[quote="hansp]
Begrijp ik het goed dat je bij de vestiging van Canyon in Utrecht wel terecht kunt met technische problemen? Is het een echt servicepunt? Ik had iets opgevangen dat ze daar geen particulieren willen ontvangen.[/quote]
Dit stond in hun nieuwsbrief destijds:
CANYON BOUWT VERDER AAN KLANTTEVREDENHEID IN DE BENELUX
Vanaf Juni openen wij zowel een kantoor in Leuven als in Utrecht. Canyon Benelux wordt dan Canyon Nederland en Canyon België. Luxemburg wordt door ons service centrum in Koblenz geholpen. Met een specifieke focus per land, bieden wij een nog betere service en klant ondersteuning dan voorheen. Houd de website in de gaten om op de hoogte te blijven van de nieuwe contact gegevens. Bestaande service cases of informatie aanvragen zullen door het huidige team uitgevoerd worden.
Het lijkt mij dus dat je als particulier hier terecht kunt. Wie anders eigenlijk? Dealers heeft Canyon ook niet...
Begrijp ik het goed dat je bij de vestiging van Canyon in Utrecht wel terecht kunt met technische problemen? Is het een echt servicepunt? Ik had iets opgevangen dat ze daar geen particulieren willen ontvangen.[/quote]
Dit stond in hun nieuwsbrief destijds:
CANYON BOUWT VERDER AAN KLANTTEVREDENHEID IN DE BENELUX
Vanaf Juni openen wij zowel een kantoor in Leuven als in Utrecht. Canyon Benelux wordt dan Canyon Nederland en Canyon België. Luxemburg wordt door ons service centrum in Koblenz geholpen. Met een specifieke focus per land, bieden wij een nog betere service en klant ondersteuning dan voorheen. Houd de website in de gaten om op de hoogte te blijven van de nieuwe contact gegevens. Bestaande service cases of informatie aanvragen zullen door het huidige team uitgevoerd worden.
Het lijkt mij dus dat je als particulier hier terecht kunt. Wie anders eigenlijk? Dealers heeft Canyon ook niet...
Eenvoud kenmerkt het ware.
Ik ben in utrecht geweest vorige week om mijn cups vast te laten zetten, wel na afspraak natuurlijk.
Leuven zou pas binnen enkele maanden open gaan, mensen zijn pas gerecruteerd hoorde ik in utrecht zeggen
Wel voel ik het zo aan dat je er niet alle dagen moet langs gaan om, ik zeg maar wat , je stuur recht te laten zetten of om een ketting of cassette te laten vervangen
Wel voor bepaalde garantiegevallen die transport naar koblenz kunnen verhinderen
Je weet dat je een canyon koopt, je dan veel zelf mag doen als onderhoud. Gelukkig maar
Leuven zou pas binnen enkele maanden open gaan, mensen zijn pas gerecruteerd hoorde ik in utrecht zeggen
Wel voel ik het zo aan dat je er niet alle dagen moet langs gaan om, ik zeg maar wat , je stuur recht te laten zetten of om een ketting of cassette te laten vervangen
Wel voor bepaalde garantiegevallen die transport naar koblenz kunnen verhinderen
Je weet dat je een canyon koopt, je dan veel zelf mag doen als onderhoud. Gelukkig maar
Sworks Venge
Is al bekend wanneer de 2013 modellen op de site van Canyon te zien zijn? Ben ook heel benieuwd naar het prijsbeleid. Je ziet dat enkele merken de prijzen voor 2013 behoorlijk verhogen, danwel de montage versoberen.
Giant TCR 0 2013
Fulcrum Quattro
Fulcrum Quattro
Meestal komen de nieuwe modellen in Oktober op de site. Kleine glimps is al hier te vinden: http://www.canyon.com/eurobike2012/cany ... 012_en.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat alleen niks over de prijs bij. Als je een AL, CF of Aero wil kan je prima nog een 2012 model kopen mits op voorraad. Die wijken qua frame niet af van de 2013 modellen alleen zal de afmontage wellicht iets anders zijn.
Staat alleen niks over de prijs bij. Als je een AL, CF of Aero wil kan je prima nog een 2012 model kopen mits op voorraad. Die wijken qua frame niet af van de 2013 modellen alleen zal de afmontage wellicht iets anders zijn.
Ik zag dat er een AL in 2013 komt met een 105 afmontage. Die is waarschijnlijk qua prijs erg aantrekkelijk, technisch zal de 105 niet veel onderdoen voor Ultegra.haaldoor schreef:Meestal komen de nieuwe modellen in Oktober op de site. Kleine glimps is al hier te vinden: http://www.canyon.com/eurobike2012/cany ... 012_en.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat alleen niks over de prijs bij. Als je een AL, CF of Aero wil kan je prima nog een 2012 model kopen mits op voorraad. Die wijken qua frame niet af van de 2013 modellen alleen zal de afmontage wellicht iets anders zijn.
Giant TCR 0 2013
Fulcrum Quattro
Fulcrum Quattro