Scott
-
- Forum-lid
Op het plaatje lijkt hij idd minder spacers te hebben
http://www.scott-sports.com/us/en/produ ... -Disc-Bike
http://www.scott-sports.com/us/en/produ ... -Disc-Bike
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Tja, voor je er erg in hebt wordt je hiermee aangehouden.....
- alliance_0
- Forum-lid
Het is een mooie fiets, die ofwel (nog) niet goed is afgesteld dan wel een verkeerde maat heeft. V.w.b. de schijfremmen: leuk verkooppraatje. De fiets op het plaatje ziet er uit zoals dat zou kunnen, qua spacers. Kan nog minder.
-
- Forum-lid
Als ik tijd heb terwijl het nog licht is maak ik er wel wat foto's van.
Mijn eerste ritje heen en weer naar het werk is tenminste goed bevallen!
Mijn eerste ritje heen en weer naar het werk is tenminste goed bevallen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie bike, maar als je echt zovel spacers nodig hebt vraag ik mij af of het de juiste fiets is....
Less is bore
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ongeacht het materiaal van de stuurbuis, het stuurt gewoon niet prettig en stabiel.
-
- Forum-lid
Zo stond hij in de showroom. Volgens mij is het ook 1 geheel.daniel1975 schreef:Mooie bike, maar als je echt zovel spacers nodig hebt vraag ik mij af of het de juiste fiets is....
- Infinito GB
- Forum-lid
Ik vraag mij af of het met dat type stuurpen/spacer mogelijk is om wat te proberen door spacers van onder je stuurpen naar boven je stuurpen te zetten, en dan pas later je stuurbuis in te korten?
Ook met zoveel spacers stuurt een Scott Solace prima.
Ik vraag mij echt af waarop al die afkeer van spacers gebaseerd is (behalve dat men het kennelijk geen gezicht vindt); vast niet op eigen ervaring.
De fietsers die het zo afkeuren vertonen zich waarschijnlijk niet op een fiets met een "toren". Die roepen waarschijnlijk maar wat over slecht sturen.
Verkeerde maat? Soms wel, soms niet. In mijn geval helaas een medische noodzaak maar de perfecte oplossing.
Ik vraag mij echt af waarop al die afkeer van spacers gebaseerd is (behalve dat men het kennelijk geen gezicht vindt); vast niet op eigen ervaring.
De fietsers die het zo afkeuren vertonen zich waarschijnlijk niet op een fiets met een "toren". Die roepen waarschijnlijk maar wat over slecht sturen.
Verkeerde maat? Soms wel, soms niet. In mijn geval helaas een medische noodzaak maar de perfecte oplossing.
Courir c'est mourir un peu