Titanium fietsen
Die Diamant is nou typisch een fiets waar vrijwel niets mis mee is. Titanium afgewisseld met wat zwart en gepolijst alu plus klassieke bandjes blijft een gouden combinatie. Misschien slankere bidonhouders en een slanke Syntace F109 zou inderdaad zeker niet misstaan.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
Ik zou voor een set zwarte remmen gaan. Anders dan dat niks op aan te merken. Mooie fiets zo.
Wellicht een Deda Superleggero stuurpen?
Wellicht een Deda Superleggero stuurpen?
Anders de F99 met Deda Piega stuur?
-
- Forum-lid
Zijn er eigelijk alleen klassieke frames mogelijk met titanium?
Nee, er zijn ook oversized en slooping frames. Van Nicolas en Gilbertson hebben deze in o.a. hun collectie. Maar er zijn nog veel meer merken. Scrol maar door dit topic....tom de groot schreef:Zijn er eigelijk alleen klassieke frames mogelijk met titanium?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Gilbertson Allure, Quasar QS4, 105 5800, 3T componenten
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Lynskey heeft ook veel (bijna uitsluitend) sloping modellen in z'n programma (zowel met meer traditonele buisdiameters als met fors oversized buizen).ebrinks schreef:Nee, er zijn ook oversized en sloping frames. Van Nicolas en Gilbertson hebben deze in o.a. hun collectie. Maar er zijn nog veel meer merken...tom de groot schreef:Zijn er eigelijk alleen klassieke frames mogelijk met titanium?
60 x Ventoux
Zijn er nog fm die Lynskey verkopen?Le Grimpeur schreef:Lynskey heeft ook veel (bijna uitsluitend) sloping modellen in z'n programma (zowel met meer traditonele buisdiameters als met fors oversized buizen).ebrinks schreef:Nee, er zijn ook oversized en sloping frames. Van Nicolas en Gilbertson hebben deze in o.a. hun collectie. Maar er zijn nog veel meer merken...tom de groot schreef:Zijn er eigelijk alleen klassieke frames mogelijk met titanium?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Of die er in NL zijn, weet ik zo niet. Ik koop mijn Lynskey frames bij Chain Reaction Cycles (UK) en heb daar goede ervaringen mee. Je kunt natuurlijk ook rechtstreeks bij Lynskey kopen (ze hebben vaak aanbiedingen), doch dan krijg je wel te maken met allerlei invoerkosten (en die zijn, zoals we 'allen' weten, vaak niet malsbody schreef:...Zijn er nog fm die Lynskey verkopen?
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
60 x Ventoux
Bikeboutique.eu verkocht ze in het verleden maar volgens mij is hij er mee gestopt met het verkopen van Lynskey.Le Grimpeur schreef:Of die er in NL zijn, weet ik zo niet. Ik koop mijn Lynskey frames bij Chain Reaction Cycles (UK) en heb daar goede ervaringen mee. Je kunt natuurlijk ook rechtstreeks bij Lynskey kopen (ze hebben vaak aanbiedingen), doch dan krijg je wel te maken met allerlei invoerkosten (en die zijn, zoals we 'allen' weten, vaak niet malsbody schreef:...Zijn er nog fm die Lynskey verkopen?).
Hoe zijn de ervaringen met Chain Reaction cycles, lopen de contacten goed?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Zoals ik al schreef, heb ik inderdaad goede ervaringen, ik mag wel zeggen zeer goede ervaringen met CRC. Correcte communicatie en prima customer service. Ze werken vlot. Kan ze van harte aanbevelen (op basis van mijn ervaringen met bij hen gekochte Lynskey frames, verder heb ik daar weinig vandaan).body schreef:Bikeboutique.eu verkocht ze in het verleden maar volgens mij is hij er mee gestopt met het verkopen van Lynskey.Le Grimpeur schreef:...Ik koop mijn Lynskey frames bij Chain Reaction Cycles (UK) en heb daar goede ervaringen mee....
Hoe zijn de ervaringen met Chain Reaction cycles, lopen de contacten goed?
60 x Ventoux