Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Titanium fietsen

delsol
Forum-lid

delsol 16 mei 2015 12:43

Syntace Force 109 heeft een 31.8 klemming.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 16 mei 2015 15:29

Die Diamant is nou typisch een fiets waar vrijwel niets mis mee is. Titanium afgewisseld met wat zwart en gepolijst alu plus klassieke bandjes blijft een gouden combinatie. Misschien slankere bidonhouders en een slanke Syntace F109 zou inderdaad zeker niet misstaan.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Memento_Mori
Forum-lid

Memento_Mori 16 mei 2015 21:49

Ik zou voor een set zwarte remmen gaan. Anders dan dat niks op aan te merken. Mooie fiets zo.

Wellicht een Deda Superleggero stuurpen?

EmPeHa
Forum-lid

Gebruikersavatar EmPeHa 16 mei 2015 22:44

Anders de F99 met Deda Piega stuur?

tom de groot
Forum-lid

tom de groot 16 mei 2015 23:47

Zijn er eigelijk alleen klassieke frames mogelijk met titanium?

ebrinks
Forum-lid

Gebruikersavatar ebrinks 17 mei 2015 08:10

tom de groot schreef:Zijn er eigelijk alleen klassieke frames mogelijk met titanium?
Nee, er zijn ook oversized en slooping frames. Van Nicolas en Gilbertson hebben deze in o.a. hun collectie. Maar er zijn nog veel meer merken. Scrol maar door dit topic.... :D
Gilbertson Allure, Quasar QS4, 105 5800, 3T componenten

bluv107
Forum-lid

bluv107 17 mei 2015 09:47

Sloping
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 17 mei 2015 10:31

ebrinks schreef:
tom de groot schreef:Zijn er eigelijk alleen klassieke frames mogelijk met titanium?
Nee, er zijn ook oversized en sloping frames. Van Nicolas en Gilbertson hebben deze in o.a. hun collectie. Maar er zijn nog veel meer merken...
Lynskey heeft ook veel (bijna uitsluitend) sloping modellen in z'n programma (zowel met meer traditonele buisdiameters als met fors oversized buizen).
60 x Ventoux

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 17 mei 2015 13:52

Le Grimpeur schreef:
ebrinks schreef:
Nee, er zijn ook oversized en sloping frames. Van Nicolas en Gilbertson hebben deze in o.a. hun collectie. Maar er zijn nog veel meer merken...
Lynskey heeft ook veel (bijna uitsluitend) sloping modellen in z'n programma (zowel met meer traditonele buisdiameters als met fors oversized buizen).
Zijn er nog fm die Lynskey verkopen?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 17 mei 2015 14:23

body schreef:...Zijn er nog fm die Lynskey verkopen?
Of die er in NL zijn, weet ik zo niet. Ik koop mijn Lynskey frames bij Chain Reaction Cycles (UK) en heb daar goede ervaringen mee. Je kunt natuurlijk ook rechtstreeks bij Lynskey kopen (ze hebben vaak aanbiedingen), doch dan krijg je wel te maken met allerlei invoerkosten (en die zijn, zoals we 'allen' weten, vaak niet mals :( ).
60 x Ventoux

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 17 mei 2015 14:52

Le Grimpeur schreef:
body schreef:...Zijn er nog fm die Lynskey verkopen?
Of die er in NL zijn, weet ik zo niet. Ik koop mijn Lynskey frames bij Chain Reaction Cycles (UK) en heb daar goede ervaringen mee. Je kunt natuurlijk ook rechtstreeks bij Lynskey kopen (ze hebben vaak aanbiedingen), doch dan krijg je wel te maken met allerlei invoerkosten (en die zijn, zoals we 'allen' weten, vaak niet mals :( ).
Bikeboutique.eu verkocht ze in het verleden maar volgens mij is hij er mee gestopt met het verkopen van Lynskey.
Hoe zijn de ervaringen met Chain Reaction cycles, lopen de contacten goed?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 17 mei 2015 15:47

body schreef:
Le Grimpeur schreef:...Ik koop mijn Lynskey frames bij Chain Reaction Cycles (UK) en heb daar goede ervaringen mee....
Bikeboutique.eu verkocht ze in het verleden maar volgens mij is hij er mee gestopt met het verkopen van Lynskey.
Hoe zijn de ervaringen met Chain Reaction cycles, lopen de contacten goed?
Zoals ik al schreef, heb ik inderdaad goede ervaringen, ik mag wel zeggen zeer goede ervaringen met CRC. Correcte communicatie en prima customer service. Ze werken vlot. Kan ze van harte aanbevelen (op basis van mijn ervaringen met bij hen gekochte Lynskey frames, verder heb ik daar weinig vandaan).
60 x Ventoux

Plaats reactie