Bianchi
-
- Forum-lid
Foto's van mijn azuurblauwe Bianchi's. Eén voor de drukkere dagen en één voor de rustigere dagen 

- Italia_david
- Forum-lid
Plaatjes hoor... erg stakke bikes!!afrit13 schreef:Foto's van mijn azuurblauwe Bianchi's. Eén voor de drukkere dagen en één voor de rustigere dagen
de eerste sneak pic's van de nieuwe TT- bike van Bianchi de Aquila CV.. waar Belkin morgen op gaat knallen... mooie lijnen al!

#passioneceleste #ridebianchi
Je meent het! Jij koopt dus gewoon twee identieke fietsen?!? Mooi zijn ze wel hoor, maar toch... waarom eigenlijk?
afrit13 schreef:Foto's van mijn azuurblauwe Bianchi's. Eén voor de drukkere dagen en één voor de rustigere dagen
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Omdat ik een tweede fiets wilde en de onderste fiets kon ik als overjarig model héél goedkoop aanschaffen.dario schreef:Je meent het! Jij koopt dus gewoon twee identieke fietsen?!? Mooi zijn ze wel hoor, maar toch... waarom eigenlijk?
De ene fiets staat bij m'n vriendin de andere staat nu bij mezelf thuis.
- Supergrover
- Forum-lid HC
De 2015 lijn is gepresenteerd bij kasteel de Haar in Haarzuilens.
(had ik het maar geweten, woon er 10 min vandaan, gloeiendegloeiende.... )
http://racefietsblog.nl/bianchi-racefietsen-2015/

(had ik het maar geweten, woon er 10 min vandaan, gloeiendegloeiende.... )
http://racefietsblog.nl/bianchi-racefietsen-2015/

- Supergrover
- Forum-lid HC
Nu wel, speciaal voor de foto....arjenv schreef: (voor de stijlpolitie: zadeltasje zit er normaal niet op):

- Supergrover
- Forum-lid HC
Stond die niet op die japanse site, eerder in dit topic??hashie schreef:Er zou ook een vernieuwde impulso op de markt komen , jammer dat die er niet bij staat
- Supergrover
- Forum-lid HC
nieuw spul.....