Cervélo
Darn......black is beautiful :p
[img=http://www.cervelo.com/models/thumbnail/P4%20bike.png]
Wil iemand mijn P3C kopen? Geintje.
Zorro
[img=http://www.cervelo.com/models/thumbnail/P4%20bike.png]
Wil iemand mijn P3C kopen? Geintje.
Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
hmmm,,, nee als ik zou mogen kiezen tussen de P4 en de P3 kies ik toch voor de P3... Dacht op weightweenies ook te zien dat ze de rem in de voorvork verwerkt hadden, maar op deze P4 is dat nog niet te zien...
zal denk ik niet de enige zijn die hem lelijk vind
zal denk ik niet de enige zijn die hem lelijk vind
-
- Forum-lid
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 26 mei 2008 23:02
wow, wat een fiets......Cervelo herbevestigt hiermee de meest innovatieve framebuilder te zijn. Jammer dat we Cancellara niet op deze fiets gaan zien....
Waarschijnlijk zal het qua aerodynamica wel een verbetering zijn tov een P3C maar ik vind deze idd niet zo mooi. Qua looks zal ik ook eerder voor een P3C gaan. Al helemaal met de 2009 kleuren.
Wanneer wordt deze verwacht voor particulier gebruik?
Wanneer wordt deze verwacht voor particulier gebruik?
Geweldig fietsje... Zal er alvast eentje bestelling in 2009
Leuke vernieuwingen. Ik ben alvast benieuwd hoe handig de aerobidon in en uitklikt (met de huidige aero bidons op de markt moet je al de juiste kiezen om een goede te hebben, bv. Profile Design of Ardunel, itt. Bontrager). En hoe eenvoudig de achterrem af te regelen is, want afhankelijk of je met een Sub9 disc of ander wiel rijdt moet je al gauw de breedte van de rem instellen. Voorwiel komt enorm dicht tegen de aflopende buis aan: "een uitsparing daarin heeft geen zin", mailde Vroomen me nog, "want je wiel komt niet steeds in lijn met het frame". Compatibel met de "Scapula F" voorvork (met geïntegreerde aero voorrem) is deze alvast niet. Zou hij nu puur in deze versie komen, of ook in een kleurstelling?
@ Master B: "late December 2008" staat er op de Cervélo site
Leuke vernieuwingen. Ik ben alvast benieuwd hoe handig de aerobidon in en uitklikt (met de huidige aero bidons op de markt moet je al de juiste kiezen om een goede te hebben, bv. Profile Design of Ardunel, itt. Bontrager). En hoe eenvoudig de achterrem af te regelen is, want afhankelijk of je met een Sub9 disc of ander wiel rijdt moet je al gauw de breedte van de rem instellen. Voorwiel komt enorm dicht tegen de aflopende buis aan: "een uitsparing daarin heeft geen zin", mailde Vroomen me nog, "want je wiel komt niet steeds in lijn met het frame". Compatibel met de "Scapula F" voorvork (met geïntegreerde aero voorrem) is deze alvast niet. Zou hij nu puur in deze versie komen, of ook in een kleurstelling?
@ Master B: "late December 2008" staat er op de Cervélo site
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Master B schreef:Waarschijnlijk zal het qua aerodynamica wel een verbetering zijn tov een P3C maar ik vind deze idd niet zo mooi. Qua looks zal ik ook eerder voor een P3C gaan. Al helemaal met de 2009 kleuren.
Wanneer wordt deze verwacht voor particulier gebruik?
volgens de website december 2008.
Persoonlijk zie ik de P3C ook liever, maar qua doordachtheid/innovatie kan het wel tellen.
Ben wel eens benieuwd naar het prijskaartje ...
- ldtriatleet
- Forum-lid
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 20 sep 2008 22:21
TS-Biker schreef:volgens de website december 2008.
Persoonlijk zie ik de P3C ook liever, maar qua doordachtheid/innovatie kan het wel tellen.
Ben wel eens benieuwd naar het prijskaartje ...
$6800 met SRAM Red
LD triatleet schreef:$6800 met SRAM Red
Heb je ook een frameprijs? Want dit zegt natuurlijk niet zo veel (weet niet eens met welke wielen, stuur, enz.) en lijkt zelfs weinig.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -