Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
The great road climbs of the Southern Alps van Rapha (laat de zomer nu maar komen.....), een shirtje en wat sokken (ook van Rapha....)
Vandaag bij Hopmans:
Handschoenen
Armstukken
helmmuts
Lange broek zonder zeem, voor de volgende winter
zadeltas.
Handschoenen
Armstukken
helmmuts
Lange broek zonder zeem, voor de volgende winter
zadeltas.
groeten, Joop
Het is nooit te laat om alsnog te gaan wielrennen.
mijn racefiets en mijn ATB en lid van WTC de Hellen.
die heb ik ook prima jasje, heb m gebruikt met de ronde van noord holland, shirt was tenminste droog, volgende keer een goeie broek erbij tegen de regenhavana schreef:Castelli Leggero regenjasje. Belachelijk duur voor een stukje plastic maar ach.
- Superstick
- Forum-lid
Een NBA League Pass zodat ik alle wedstrijden van de Playoffs live op de computer/tab/telefoon kan zien!
Edit: Oeps, verkeerde forum...
Edit: Oeps, verkeerde forum...
Die dingen zijn best vaak in de aanbieding (50-70%). Vooral bij Probikekit. Heb pas een setje nanoflex beenwarmers gekocht voor 12 pondhavana schreef:Castelli Leggero regenjasje. Belachelijk duur voor een stukje plastic maar ach.
Super gaaf frame met dito kleur in combi met die donkere, hoge wielen.pierre69 schreef:Een ander frame voor deze zomer...
groeten, Joop
Zo! Meestal houd ik niet zo van veel stickers op een frame, maar dit is wel erg mooi! Omdat het contrast tussen zwart en blauw niet zo groot is blijft het rustig. Mooie vorm van het frame ook!pierre69 schreef:Een ander frame voor deze zomer...