Giant
René Herse, Antelope Hill.
De wielen vind ik ook heel mooi smoelen, hoewel die met volledig zwarte banden misschien nog massiever 'smoelen'. Het zijn de 4-shores van 9th wave.
Verder is 'ie afgemonteerd met Shimano GRX 810, Rotor Vegast crank en Koga vork. Het stuur is van Ritchey.
De wielen vind ik ook heel mooi smoelen, hoewel die met volledig zwarte banden misschien nog massiever 'smoelen'. Het zijn de 4-shores van 9th wave.
Verder is 'ie afgemonteerd met Shimano GRX 810, Rotor Vegast crank en Koga vork. Het stuur is van Ritchey.
- Matthijs1973
- Forum-lid
Zeer mooie bike! Bij Theo Schilders vandaan? Ik ben zelf ook een strandfiets aan het opbouwen en twijfel nog over deze banden. Ik wil ook regelmatig door de duinen over de schelpenpaadjes en ik meende iets gelezen te hebben over de relatieve kwetsbaarheid van deze banden. Vandaar mijn voorlopige keuze voor de Schwalbe G-one speed.
Ja, bij Theo Schilder inderdaad. In de zomer zet ik er andere banden op denk ik. Dan met een klein nopje, ik denk zoiets als de Terreno dry van Vittoria (maar ik heb me daar nog niet in verdiept).
Er zijn verschillende typen, de een stugger dan de ander, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet welke ik erop heb zitten!
Er zijn verschillende typen, de een stugger dan de ander, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet welke ik erop heb zitten!
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mooie fiets.sensawielerfan schreef: ↑22 jan 2021 18:07 ..........Kabels wat ingekort en moet nog worden afgesteld verder.
Maar super blij mee
Vervang de kabel met de "inline adjuster" dan tegelijk door een versnellingskabel uit 1 stuk.
Je ziet nu al een knik van de kabel waar deze de "adjuster" verlaat.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Hoe bedoel je dat?Lcsmet schreef: ↑22 jan 2021 18:34Mooie fiets.sensawielerfan schreef: ↑22 jan 2021 18:07 ..........Kabels wat ingekort en moet nog worden afgesteld verder.
Maar super blij mee
Vervang de kabel met de "inline adjuster" dan tegelijk door een versnellingskabel uit 1 stuk.
Je ziet nu al een knik van de kabel waar deze de "adjuster" verlaat.
Ik ben verder tevreden hiermee.