Cervélo
Ik denk dat de P4 best met andere foto's tot z'n recht kan komen.
Ter vergelijking de prachtige P3 van Kristin Armstrong, met gold Zero Gravity's, Zipp VumaQuad met carbon Fibre-Lyte tandbladen, USE Tula aerobars...
En de P4 van Soeder:
Ter vergelijking de prachtige P3 van Kristin Armstrong, met gold Zero Gravity's, Zipp VumaQuad met carbon Fibre-Lyte tandbladen, USE Tula aerobars...
En de P4 van Soeder:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 945
- Lid geworden op: 29 aug 2007 23:24
op het eerste gezicht vindt ik de p4 ook lelijk..
Die bidon lijkt mij nogal laag hangen, of ligt dat aan mij?
Ik hoop dat ze snel met andere kleur/sticker stellingen komen, want al had ik het geld er voor (over) dan heeft hij mijn hart nog niet veroverd.
al ben ik natuurlijk wel gek op innovaties
Die bidon lijkt mij nogal laag hangen, of ligt dat aan mij?
Ik hoop dat ze snel met andere kleur/sticker stellingen komen, want al had ik het geld er voor (over) dan heeft hij mijn hart nog niet veroverd.
al ben ik natuurlijk wel gek op innovaties
-
- Forum-lid
- Berichten: 3988
- Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38
Mwah, ik zou dat apparaat best even willen lenen voor de monstertijdrit van aanstaande zondag.
Ik vind de P4 er best strak uit zien. Maar voor een tijdritfiets geld natuurlijk in vergelijking met een gewone racefiets nog veel meer dat het eigenlijk puur om de functionaliteit gaat. Echt mooi zijn die dingen wat mij betreft toch niet.
Ik vind de P4 er best strak uit zien. Maar voor een tijdritfiets geld natuurlijk in vergelijking met een gewone racefiets nog veel meer dat het eigenlijk puur om de functionaliteit gaat. Echt mooi zijn die dingen wat mij betreft toch niet.
-
- Forum-lid
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 22 nov 2006 22:00
waar zit de achter rem op de fiets waar soeder meer rijdt ? ik zie deze niet hangen op beide foto's
http://www.achielle.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze zit achter het bracket, verwerkt in het frame. Er zit een kap overheen die tevens dienst doet als brakebooster:
http://www.cyclingnews.com/photos/2008/ ... rear_brake
http://www.cyclingnews.com/photos/2008/ ... rear_brake
C a s r a n schreef: Voorwiel komt enorm dicht tegen de aflopende buis aan: "een uitsparing daarin heeft geen zin", mailde Vroomen me nog, "want je wiel komt niet steeds in lijn met het frame".
Hoi,
Ja......je rijdt niet steeds in rechte lijn maar wel voor 70-80% (afhankelijk van het parcours natuurlijk). En zelfs met niet al te scherpe bochten dan nog komt het voorwiel niet al te ver onder de onderbuis vandaan.
Wat me meer aannemelijk lijkt is dat die eventuele 'knik' in de onderbuis een zwak oplevert bij hobbels in de weg gezien het moment van dat de voorvork heeft.
Gezien het eventueel kleine aerodynamische verschil en het vele werk om die zwakke plek op te vangen is waarschijnlijk gekozen voor onderbuis zonder 'knik'
Lijkt me dat Vroomen je met een kluitje in het riet heeft gestuurd Casran
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Jr rijdt nooit in een rechte lijn! Anders val je om.
Je bent voortdurend aan het corrigeren.
Je maakt ahw een slingerbeweging om een rechte lijn heen ( slalommen)
Het gaat echter inderdaad om minieme hoeken.
Of dat genoeg is om de aero dusdanig te beeinvloeden....?
Je bent voortdurend aan het corrigeren.
Je maakt ahw een slingerbeweging om een rechte lijn heen ( slalommen)
Het gaat echter inderdaad om minieme hoeken.
Of dat genoeg is om de aero dusdanig te beeinvloeden....?
SLC-SL schreef:Jr rijdt nooit in een rechte lijn! Anders val je om.
Je bent voortdurend aan het corrigeren.
Je maakt ahw een slingerbeweging om een rechte lijn heen ( slalommen)
Het gaat echter inderdaad om minieme hoeken.
Of dat genoeg is om de aero dusdanig te beeinvloeden....?
Hoi,
@SLC-SL.
Als je zegt dat slingeren normaal is (klopt) dan heb ik het niet over DAT slingeren om recht te blijven. Ik kan sturen met de P3C zoder dat je het voorwiel echt onder de onderbuis vandaan ziet komen. (correctie later,19:37, aangebracht in mijn tekst).
Laten we dus even aannemen dat het over sturen door hehehe...'substantiele' bochten gaat.
En nu wordt het een grijs gebied ja. wat zijn substantiele bochten? In ieder geval niet het gezwabber om recht te blijven.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Beste forum leden,
vanaf de interbike in Las Vegas een eerste reactie van ons als importeur op de introductie van de Cervelo P4.
* het klopt inderdaad dat de achterrem is geintegreerd en met het frame wordt meegeleverd
* de kleur die op de foto's te zien is is de kleur waarin de P4 komt
* de adviesprijs van de frameset zal 4099,- zijn
* eerste uitleveringen van de P4 vinden na verwachting in januari 2009 plaats
* op de bike motion zal er een P4 op de stand van Veltec te zien zijn
met vriendelijke groet
Veltec Blx
vanaf de interbike in Las Vegas een eerste reactie van ons als importeur op de introductie van de Cervelo P4.
* het klopt inderdaad dat de achterrem is geintegreerd en met het frame wordt meegeleverd
* de kleur die op de foto's te zien is is de kleur waarin de P4 komt
* de adviesprijs van de frameset zal 4099,- zijn
* eerste uitleveringen van de P4 vinden na verwachting in januari 2009 plaats
* op de bike motion zal er een P4 op de stand van Veltec te zien zijn
met vriendelijke groet
Veltec Blx