Pagina 368 van 1091
Geplaatst: 24 sep 2008 23:28
door speric
volgens mij gaat de a.derkabel ook helemaal door het frame, Hij komt er pas uit bij de achtervork ( liggende)
Vind het een mooi dat ze laten zien ook echt bezig te zijn met hun frames/ modellen..
Geplaatst: 25 sep 2008 01:42
door casran
Ik denk dat de P4 best met andere foto's tot z'n recht kan komen.
Ter vergelijking de prachtige P3 van Kristin Armstrong, met gold Zero Gravity's, Zipp VumaQuad met carbon Fibre-Lyte tandbladen, USE Tula aerobars...
En de P4 van Soeder:
Geplaatst: 25 sep 2008 12:05
door mister_arby
op het eerste gezicht vindt ik de p4 ook lelijk..
Die bidon lijkt mij nogal laag hangen, of ligt dat aan mij?
Ik hoop dat ze snel met andere kleur/sticker stellingen komen, want al had ik het geld er voor (over) dan heeft hij mijn hart nog niet veroverd.
al ben ik natuurlijk wel gek op innovaties
Geplaatst: 25 sep 2008 12:10
door bottecchia
Mwah, ik zou dat apparaat best even willen lenen voor de monstertijdrit van aanstaande zondag.
Ik vind de P4 er best strak uit zien. Maar voor een tijdritfiets geld natuurlijk in vergelijking met een gewone racefiets nog veel meer dat het eigenlijk puur om de functionaliteit gaat. Echt mooi zijn die dingen wat mij betreft toch niet.
Geplaatst: 25 sep 2008 18:08
door jaapie91
Volgens mij is er ook iets veranderd aan de bevestiging van de zadelpen, maar dat weet ik niet zeker(lijkt zo op de foto).
Geplaatst: 25 sep 2008 18:28
door the_coereur
waar zit de achter rem op de fiets waar soeder meer rijdt ? ik zie deze niet hangen op beide foto's
Geplaatst: 25 sep 2008 18:33
door perik
Deze zit achter het bracket, verwerkt in het frame. Er zit een kap overheen die tevens dienst doet als brakebooster:
http://www.cyclingnews.com/photos/2008/ ... rear_brake
Geplaatst: 25 sep 2008 20:20
door Zorro
C a s r a n schreef: Voorwiel komt enorm dicht tegen de aflopende buis aan: "een uitsparing daarin heeft geen zin", mailde Vroomen me nog, "want je wiel komt niet steeds in lijn met het frame".
Hoi,
Ja......je rijdt niet steeds in rechte lijn maar wel voor 70-80% (afhankelijk van het parcours natuurlijk). En zelfs met niet al te scherpe bochten dan nog komt het voorwiel niet al te ver onder de onderbuis vandaan.
Wat me meer aannemelijk lijkt is dat die eventuele 'knik' in de onderbuis een zwak oplevert bij hobbels in de weg gezien het moment van dat de voorvork heeft.
Gezien het eventueel kleine aerodynamische verschil en het vele werk om die zwakke plek op te vangen is waarschijnlijk gekozen voor onderbuis zonder 'knik'
Lijkt me dat Vroomen je met een kluitje in het riet heeft gestuurd Casran
Mvg, Zorro
Geplaatst: 25 sep 2008 21:16
door slc-sl
Jr rijdt nooit in een rechte lijn! Anders val je om.
Je bent voortdurend aan het corrigeren.
Je maakt ahw een slingerbeweging om een rechte lijn heen ( slalommen)
Het gaat echter inderdaad om minieme hoeken.
Of dat genoeg is om de aero dusdanig te beeinvloeden....?
Geplaatst: 25 sep 2008 21:42
door Zorro
SLC-SL schreef:Jr rijdt nooit in een rechte lijn! Anders val je om.
Je bent voortdurend aan het corrigeren.
Je maakt ahw een slingerbeweging om een rechte lijn heen ( slalommen)
Het gaat echter inderdaad om minieme hoeken.
Of dat genoeg is om de aero dusdanig te beeinvloeden....?
Hoi,
@SLC-SL.
Als je zegt dat slingeren normaal is (klopt) dan heb ik het niet over DAT slingeren om recht te blijven. Ik kan sturen met de P3C zoder dat je het voorwiel echt onder de onderbuis vandaan ziet komen. (correctie later,19:37, aangebracht in mijn tekst).
Laten we dus even aannemen dat het over sturen door hehehe...'substantiele' bochten gaat.
En nu wordt het een grijs gebied ja. wat zijn substantiele bochten? In ieder geval niet het gezwabber om recht te blijven.
Mvg, Zorro
Geplaatst: 25 sep 2008 23:17
door speric
Als het goed is komt er een P4 mijn kant op....
Met een beetje geluk kan je al voorproeven op de bikemotion...
Geplaatst: 26 sep 2008 07:59
door veltecblx
Beste forum leden,
vanaf de interbike in Las Vegas een eerste reactie van ons als importeur op de introductie van de Cervelo P4.
* het klopt inderdaad dat de achterrem is geintegreerd en met het frame wordt meegeleverd
* de kleur die op de foto's te zien is is de kleur waarin de P4 komt
* de adviesprijs van de frameset zal 4099,- zijn
* eerste uitleveringen van de P4 vinden na verwachting in januari 2009 plaats
* op de bike motion zal er een P4 op de stand van Veltec te zien zijn
met vriendelijke groet
Veltec Blx