Het grote domme vragen topic
2 repen per uur? Dan moet je wel superintensief aan het fietsen zijn?
Niet iedere rit is een wedstrijd toch?
Ik kan makkelijk 100km fietsen op 2 bidons en een banaan of wat simpele muslirepen, aan lage intensiteit wel te verstaan.
Niet iedere rit is een wedstrijd toch?
Ik kan makkelijk 100km fietsen op 2 bidons en een banaan of wat simpele muslirepen, aan lage intensiteit wel te verstaan.
Ik fiets 3 uur in D3 en drink en eet niets, soms wel een beetje maar niet meer dan een 'snelle jelle' en een paar slokjes water.!
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
3 uur op een paar slokjes water is ook niet heel verstandig/gezond hoor.
Less is bore
. . . . en dat al meer dan twintig jaar.!daniel1975 schreef: ↑20 mei 2023 18:17 3 uur op een paar slokjes water is ook niet heel verstandig/gezond hoor.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Verder is daar ook al een topic over: viewtopic.php?t=98669
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Je ontbijt voor je vertrekt. Desgewenst eet je een boterham extra. Dan moet je imho toch zeker vier uur vooruit kunnen op je laatste maaltijd plus een bidon siroop of - toe maar - een isotone sportdrank.
Daar ben ik redelijk stellig in. Je bent een recreant, geen wedstrijdrijder. Je bent redelijk/behoorlijk getraind en hebt je conditie met gedoseerde trainingen netjes opgebouwd.
Daar ben ik redelijk stellig in. Je bent een recreant, geen wedstrijdrijder. Je bent redelijk/behoorlijk getraind en hebt je conditie met gedoseerde trainingen netjes opgebouwd.
hun fietsen.
Ik eet normaal 10 boterhammen plus 2 stuks fruit per dag en dan nog heb ik vaak honger tussendoor.
Dus vier uur met amper eten gaat me echt niet lukken.
Toen ik jonger was en nog fanatiek sportte at ik trouwens 16 boterhammen en drie volle borden pasta.
Dus vier uur met amper eten gaat me echt niet lukken.
Toen ik jonger was en nog fanatiek sportte at ik trouwens 16 boterhammen en drie volle borden pasta.
-
- Forum-lid HC
Nouja, wat heeft het voor zin ook..... Niet eten wat je wel nodig hebt en dan daarna thuis de kast in te vliegen, dat risico is gewoon groot.
Bij mij gaat er minimaal een snelle jelle per uur in.
Wil je puur afvallen kan je het doen, maar dan moet je erna ook goed opletten.
risico op afbreuk en concentratie verlies is gewoon groot en om welke reden zou je bijna niet eten?
Bij mij gaat er minimaal een snelle jelle per uur in.
Wil je puur afvallen kan je het doen, maar dan moet je erna ook goed opletten.
risico op afbreuk en concentratie verlies is gewoon groot en om welke reden zou je bijna niet eten?
Hoofdpijn kan ook vanuit de nek/schouders komen.
Als ik in de winter niet buiten heb doorgefietst heb ik de eerste pakweg tien buitenritten ook altijd last van hoofdpijn.
Het kan dan van je houding komen maar ook, zoals bij door artrose.
Als ik in de winter niet buiten heb doorgefietst heb ik de eerste pakweg tien buitenritten ook altijd last van hoofdpijn.
Het kan dan van je houding komen maar ook, zoals bij door artrose.
Courir c'est mourir un peu