Politiek
Ik ben sowieso tegen iedere maatregel die het draagvlak van de monarchie vergroot.
-
- Forum-lid HC
Ja.... je betaald eerst alles van belasting geld en laat hem over het uitgekeerde belastinggeld, belasting betalen.kxlight schreef: ↑19 jan 2024 10:59 En wat vinden we van de discussie dat Willem Alexander volgens 2/3e meerderheid kamer belasting moet gaan betalen...
Veel meer dan een schijnvertoning is dat toch niet... we geven de koning en zijn familie leefgeld/uitkering en daar moet hij dan weer de helft van teruggeven. Rare jongens (en meisjes) daar in Den Haag.
Als je die zin leest weet je wat ik ervan vind.
Dat geldt ook voor alle ambtenaren.wasbeer2006 schreef: ↑19 jan 2024 15:00Ja.... je betaald eerst alles van belasting geld en laat hem over het uitgekeerde belastinggeld, belasting betalen.kxlight schreef: ↑19 jan 2024 10:59 En wat vinden we van de discussie dat Willem Alexander volgens 2/3e meerderheid kamer belasting moet gaan betalen...
Veel meer dan een schijnvertoning is dat toch niet... we geven de koning en zijn familie leefgeld/uitkering en daar moet hij dan weer de helft van teruggeven. Rare jongens (en meisjes) daar in Den Haag.
Als je die zin leest weet je wat ik ervan vind.
-
- Forum-lid
'zeg Max, heb je dat gelezen?
- wat, van de belasting?
Ja duh, tuurlijk slimpie.
- maar dat is toch eigenlijk ook normaal?
Begin jij nou ook al. Belasting betalen. Heb je gezien wie we straks een handje moeten geven en die dan regelmatig op de koffie komt?
- Oh ja. Zullen we dan eindelijk die B&B gaan beginnen, lekker weg van de hectiek?
Pak jij de koffers, dan bel ik Mark en daarna de makelaar. Pleite hiero.'
- wat, van de belasting?
Ja duh, tuurlijk slimpie.
- maar dat is toch eigenlijk ook normaal?
Begin jij nou ook al. Belasting betalen. Heb je gezien wie we straks een handje moeten geven en die dan regelmatig op de koffie komt?
- Oh ja. Zullen we dan eindelijk die B&B gaan beginnen, lekker weg van de hectiek?
Pak jij de koffers, dan bel ik Mark en daarna de makelaar. Pleite hiero.'
- daniel1975
- Forum-lid HC
"Mijn papa wist wel wat ie moest doen met mensen die ons tegenspraken"
Less is bore
-
- Forum-lid
Edit:
En ze hebben een piloot in de familie.
Boeing heeft een handig model ontwikkeld.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Fietsgenieter schreef: ↑19 jan 2024 20:39
Edit:
En ze hebben een piloot in de familie.
Boeing heeft een handig model ontwikkeld.
Less is bore