En duur! Bv de aeroad met chorus +300 euro in vergelijking met 2012!jo_spr schreef:Mooie collectie, zeg!
Canyon
Als je de Cube Agree GTC en de Canyon Ultimate CF 9.0 vergelijkt, zie je dat ze excact dezelfde prijs kosten 2.199 EUR.xytras schreef:En duur! Bv de aeroad met chorus +300 euro in vergelijking met 2012!jo_spr schreef:Mooie collectie, zeg!
Alleen als je een beetje een schappelijke dealer hebt, krijg je op de Cube nog 10 % afgepeuterd.
K las daarstraks op FB dat ze er nog niet over uit zijn of ze losse framesets gaan aanbieden en hoe ze eventueel het sponsorprogramma gaan invullen. Zondag op Bikemotion zal ik nog even vragen hoe het één en ander zit. Mochten beiden wegvallen, dan hoef ik waarschijnlijk geen Canyon meer...
Canyon Ultimate CF SL 2016
Weet iemand of ik de 3T integra stuurpen op mijn Aeroad kan gebruiken?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Bedankt amslassic-fan!
Ik heb eerder op dit forum iets gelezen dat alleen de stuurpennen van ritchey of syntace geschikt waren?
Ik dacht dat dit over de aeroad ging, maar dat kan ik niet meer terug vinden.
Ik heb eerder op dit forum iets gelezen dat alleen de stuurpennen van ritchey of syntace geschikt waren?
Canyon heeft voor verschillende modellen, waaronder de aeroad een 1 1/4" vorkbuis, ritchey en syntace maken daar stuurpennen voor. Blijkbaar is de 3T Integra er dan ook in die maat.rednas schreef:Bedankt amslassic-fan!
Volgens de website (http://www.3tcycling.com/stems/integra" onclick="window.open(this.href);return false;) van 3T is de integra t.b.v. een 1-1/8 " vorkbuis._pfw_ schreef:Canyon heeft voor verschillende modellen, waaronder de aeroad een 1 1/4" vorkbuis, ritchey en syntace maken daar stuurpennen voor. Blijkbaar is de 3T Integra er dan ook in die maat.rednas schreef:Bedankt amslassic-fan!
Ik heb niet goed gekeken (had wat moeite met de kleine lettertjes bij het balhoofd), Aeroad heeft een 1 1/8 vorkbuis, dus geen probleem.rednas schreef:Volgens de website (http://www.3tcycling.com/stems/integra" onclick="window.open(this.href);return false;) van 3T is de integra t.b.v. een 1-1/8 " vorkbuis._pfw_ schreef:Canyon heeft voor verschillende modellen, waaronder de aeroad een 1 1/4" vorkbuis, ritchey en syntace maken daar stuurpennen voor. Blijkbaar is de 3T Integra er dan ook in die maat.rednas schreef:Bedankt amslassic-fan!
-
- Forum-lid
gisteren bij Bikemotion geweest en gevraagd of er nog framesets worden verkocht en of er überhaupt aan sponsoring wordt gedaan. Ze waren zelf ook verrast dat de framesets er (nog) niet opstonden. Of er uiteindelijk framesets worden verkocht dit jaar konden ze eigenlijk niet bevestigen.
Wel gaven ze aan dat ze dachten dat de sponsoring er wel gewoon weer aankomt (dit vonden ze immers op de site van 2012 nog zo ongelooflijk belangrijk...) Ik concludeer daar dus maar even voorzichtig uit dat de frameset er wel weer gewoon aankomen. Wel gaven ze aan de complete fietsen voorrang krijgen boven de framesets. Dit begrijp ik vanuit commerciële overweging uiteraard ook wel.
Is dus volgens mij nog even afwachten. Indien de framesets niet los worden verkocht wordt het voor mij geen Canyon dit jaar.... Ook bal ik een beetje van de lange levertijd van de SLX....
Wel gaven ze aan dat ze dachten dat de sponsoring er wel gewoon weer aankomt (dit vonden ze immers op de site van 2012 nog zo ongelooflijk belangrijk...) Ik concludeer daar dus maar even voorzichtig uit dat de frameset er wel weer gewoon aankomen. Wel gaven ze aan de complete fietsen voorrang krijgen boven de framesets. Dit begrijp ik vanuit commerciële overweging uiteraard ook wel.
Is dus volgens mij nog even afwachten. Indien de framesets niet los worden verkocht wordt het voor mij geen Canyon dit jaar.... Ook bal ik een beetje van de lange levertijd van de SLX....