Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Nieuwe look schoenplaten, Swrap stuurlint, en wellicht ook nog 2 Chorus ergopower shifters.
Allemaal om de schade mijn valpartij van gisteravond te herstellen aan mijn Principia.
Typisch zo heb je een paar jaar niks aan de hand en dan ineens vanalles en nog wat, eerst mijn hoge wielen moeten vervangen en nou dit weer pfffff op dit soort uitgaven zit je niet echt te wachten.
Allemaal om de schade mijn valpartij van gisteravond te herstellen aan mijn Principia.
Typisch zo heb je een paar jaar niks aan de hand en dan ineens vanalles en nog wat, eerst mijn hoge wielen moeten vervangen en nou dit weer pfffff op dit soort uitgaven zit je niet echt te wachten.
-
- Forum-lid
Een Benotto tandem uit 1982 van de eerste eigenaar. Net opgehaald in Lippenhuzen, daarna even koffie gedronken in De Gordyk bij Tjitse/Kool486. Prachtig! Foto's volgen. L'Eroica here we come! (misschien)
Een Ribble aluminium frame met carbon voork. Volgens de website zijn de spullen onderweg en gaat alles van de Isaac over naar de Ribble. Waarom van Isaac naar Ribble? Ik heb tijdens de laatste Wielerland/Vacansoleil toertocht een 60 cm fiets met Ultegra Di2 getest en 60 cm rijdt een stuk relaxter dan een 54 cm.....
-
- Forum-lid
Vanavond om de nieuwe clubkleding.
2 pakketjes gekocht, kunnen we er voorlopig weer tegen in winter en zomer.
Marc
2 pakketjes gekocht, kunnen we er voorlopig weer tegen in winter en zomer.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
4 nieuwe buitenbanden, Vredestein Fortezza. 10 binnenbandjes, 58mm ventiel en nieuwe schoenplaatjes.
Voorlopig kunnen we weer lekker lekrijden.
Voor het eerste besteld bij Van Eyck in België, goed bevallen.
Voorlopig kunnen we weer lekker lekrijden.
Voor het eerste besteld bij Van Eyck in België, goed bevallen.
-
- Forum-lid
knutmo schreef:
Waar koop jij Rapha kleding?
-
- Forum-lid
Nieuw zadel, nummer 95 v.d. 500.