Ah mooi, vandaag komt mijn Kona Rove ti frame binnen. zal dan ook een plaatje plaatsen.Squash0001 schreef:Dank voo het advies.fred404 schreef:als je een mailtje stuurt naar christophorus.nl gaat hij je vast helpen. Ik heb begrepen dat hij zich tegenwoordig ook bezig houd met adviezen op dit gebied.Squash0001 schreef:dank milonius,
heb veel gelezen en oa. deze review van christophorus heeft geholpen bij de keuze.
mijn specifieke wens tav. sttur en versnellingsgroep maakt mijn keuze wat lastiger,..reden voor de vraag,
misschienis er nog iemand met feedback, een dlim alternatief of ervaring in een soortgelijke set-up,
squash
Inmiddels heb ik eea. heroverwogen en ben ik gegaan voor een standard Yukon.
Is inmiddels besteld en met een week of twee, hoop ik deze te kunnen ophalen.
Zal tzt. een fotootje plaatsen.
Squash
Titanium fietsen
-
- Forum-lid
Hallo,
Vandaag mijn Yukon opgehaald, ziet er geweldig uit.
Nog wat finetunen met stand v/h stuur, maar dat komt nog wel.
Hierbij 3 foto's voor de liefhebbers:
- Yukon, met spatborden,
- Yukon, zonder spatborden, zonder drager,
- Yukon, zonder spatborden, met drager (van vorige Trek-fiets - Bontrager, past prima,..)
Eerst op vakantie, zonder fiets, daarna weer lekker fietsen, na 2 mnd revalidatie/recovery, na fiets-ongeluk,
Squash0001
Vandaag mijn Yukon opgehaald, ziet er geweldig uit.
Nog wat finetunen met stand v/h stuur, maar dat komt nog wel.
Hierbij 3 foto's voor de liefhebbers:
- Yukon, met spatborden,
- Yukon, zonder spatborden, zonder drager,
- Yukon, zonder spatborden, met drager (van vorige Trek-fiets - Bontrager, past prima,..)
Eerst op vakantie, zonder fiets, daarna weer lekker fietsen, na 2 mnd revalidatie/recovery, na fiets-ongeluk,
Squash0001
Omg. Deventer
-
- Forum-lid
Beste mensen,
ik fiets nu 7 jaar op mijn trouwe Pegasus, maar ben sinds kort op zoek naar een waardige vervanger. Per toeval liep ik toen tegen een Van Nicholas aan en was gelijk verkocht door dat schitterende titanium. Nu ben ik dus serieus aan het overwegen voor een titanium fiets te gaan. Ik heb al een beetje zitten lezen hier en daar en hoorde over het algemeen goede dingen over onze Nederlandse fietsenbouwers VN en Gilbertson. Voor diegenen die een van beide hebben:
-hoe is de prijs/kwaliteit verhouding
-hoe bevalt hij na langdurig gebruik
-is het een waardige vervanger voor carbon/alu qua stijfheid etc, en de extra kosten waard
Ik ben trouwens heel erg gecharmeerd van de Gilbertson Allure Classic - Italiaans afgemonteerd, iemand hier ervaring mee?
hartelijk dank !
ik fiets nu 7 jaar op mijn trouwe Pegasus, maar ben sinds kort op zoek naar een waardige vervanger. Per toeval liep ik toen tegen een Van Nicholas aan en was gelijk verkocht door dat schitterende titanium. Nu ben ik dus serieus aan het overwegen voor een titanium fiets te gaan. Ik heb al een beetje zitten lezen hier en daar en hoorde over het algemeen goede dingen over onze Nederlandse fietsenbouwers VN en Gilbertson. Voor diegenen die een van beide hebben:
-hoe is de prijs/kwaliteit verhouding
-hoe bevalt hij na langdurig gebruik
-is het een waardige vervanger voor carbon/alu qua stijfheid etc, en de extra kosten waard
Ik ben trouwens heel erg gecharmeerd van de Gilbertson Allure Classic - Italiaans afgemonteerd, iemand hier ervaring mee?
hartelijk dank !
Rij sinds 2,5 jaar op een VN Astraeus met campa chorus en shamal. Ruim 18000 km, klassiekers, veel alpenklimwerk en lange dagen in t zadel en kan niet anders dan enthousiast zijn. Met name als t zwaar wordt of hard gaat in een afdaling (60/70/80+) komen de bijzondere eigenschappen van tita naar boven.
De voldoening duurt langer dan de pijn...
Ja, N+1-virus sloeg toe... Sinds gisteren de trotse eigenaar van dit frame.
Zelf opbouwen met eigen spullen van 3T en BBB.
Over de aandrijving ben ik nog niet uit. Gebruikte 105 5700 of nieuw 5800.
Zelf opbouwen met eigen spullen van 3T en BBB.
Over de aandrijving ben ik nog niet uit. Gebruikte 105 5700 of nieuw 5800.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Welkom bij de club der Titanen! Goede keuze, kan niet anders zeggen.
Binnenkort bezoek ik Nevi in Italië. Vind de Spinas in het zwart super. Misschien moet mijn Basso Laguna Italia daar wel voor gaan wijken....
Binnenkort bezoek ik Nevi in Italië. Vind de Spinas in het zwart super. Misschien moet mijn Basso Laguna Italia daar wel voor gaan wijken....
Gios Titanio, Chorus, DT Swiss RR 511, 240S.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
Batavus Professional Team 1987 Dura Ace.
Van de week even langs CC5311 geweest voor wat klein spul voor mijn eigen tita-bouwproject.
Daar kwam ik deze beauty tegen.
Een custom Gilbertson Allure van een van de medewerkers.
Naast de racer van Momento_Mori vind ik dit toch de 2 mooiste tita's, hoor.
Foto's van cc5311 Facebook
Daar kwam ik deze beauty tegen.
Een custom Gilbertson Allure van een van de medewerkers.
Naast de racer van Momento_Mori vind ik dit toch de 2 mooiste tita's, hoor.
Foto's van cc5311 Facebook
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander