Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
-
- Forum-lid
Mijn frame staat ook bij de douane, brief is verstuurd met de vraag naar (betaal)bewijs.
Een printscreen van mijn paypal overschrijving en de inquiry van de verzender zal wel voldoende zijn zeker?
Of waar wordt er meestal naar gevraagd?
Een printscreen van mijn paypal overschrijving en de inquiry van de verzender zal wel voldoende zijn zeker?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Je kunt bij veel Chinese aanbieders ook vragen om de wielen die je mooi vindt, zonder decals te laten leveren. In dat geval is er niets aan de hand en kan je hooguit pech hebben dat je extra inklaringskosten moet betalen. (Houd rekening met een euro of 100 extra)
In België is dat voldoende wat je zelf al voorsteld. Bij mijn frame heb ik het ook zo gedaan.RaceFietserke schreef:Mijn frame staat ook bij de douane, brief is verstuurd met de vraag naar (betaal)bewijs.
Vraag of ze versturen via Local carrier dan heb je geen inklaringskosten. Ze komen dan via Engeland.Wolfhound32 schreef:Je kunt bij veel Chinese aanbieders ook vragen om de wielen die je mooi vindt, zonder decals te laten leveren. In dat geval is er niets aan de hand en kan je hooguit pech hebben dat je extra inklaringskosten moet betalen. (Houd rekening met een euro of 100 extra)
-
- Forum-lid
Frame komt in Nederland aanRufus Red schreef:In België is dat voldoende wat je zelf al voorsteld. Bij mijn frame heb ik het ook zo gedaan.RaceFietserke schreef:Mijn frame staat ook bij de douane, brief is verstuurd met de vraag naar (betaal)bewijs.
Ik heb alles op de post gedaan, brief ingevuld en een printscreen van mijn paypal overschrijving meegestuurd.
Hopelijk is dat voldoende, weet niet wat meer ze willen