Scott
Om mijn Scott Foil compleet te maken : Bora One Tube wielset zonder stickers kunnen kopen aan een nette prijs. Compleet met tubes en wielzakken, morgen komt de body voor Shimano binnen.
Laatst gewijzigd door rene op 07 nov 2016 19:52, 4 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Vraag me af hoe die stickers eraf gehaald zijn. De mijne zitten namelijk onder de blanke lak.
Fraaie wielen btw !
Fraaie wielen btw !
Deze zijn 2010/2012 wielen - misschien toen nog op de blanke lak. Bij mijn Zoon z'n Fulcrum Racing Speed ( zelfde velg ) zaten ze ook op de lak.havana schreef:Vraag me af hoe die stickers eraf gehaald zijn. De mijne zitten namelijk onder de blanke lak.
Fraaie wielen btw !
Laatst gewijzigd door rene op 19 sep 2016 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
In 2014 zaten ze inderdaad nog op de lak. Doch toen heette ze bij mijn weten gewoon Bora en niet Bora One. Kan het mis hebben!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
http://www.chainreactioncycles.com/nl/e ... -prod58302havana schreef:In 2014 zaten ze inderdaad nog op de lak. Doch toen heette ze bij mijn weten gewoon Bora en niet Bora One. Kan het mis hebben!
(die decals zou ik er ook afhalen trouwens )
Ok my bad zo zie je maar iedereen maakt fouten...
Nou hier dan met de Campagnolo Bora wielset - nieuwe Shimano body is gemonteerd. Nu nog effe wachten tot november voor de Quarq Red. Tubes zijn niet de top of the line maar ze zijn nieuw en ze zaten op de wielen toen ik ze kocht. Die overleven de winter en het voorjaar wel - daarna de vertrouwde Schwalbe One 24mm tubes er op.
Helaas heb ik op mijn achter pad niet genoeg ruimte aan het frame om de Campagnolo snelspanner te plaatsen - het dopje/moertje is gewoonweg te groot in diameter om lekker te passen. Nu voorlopig even 45 grams snelspanners er in
p.s. Bora One bestaat al sinds 2010, ruim 6 jaar nu.
Mooie naven
Remranden nog top !
Campagnolo stickertjes moeten nog van de naven af.
Helaas heb ik op mijn achter pad niet genoeg ruimte aan het frame om de Campagnolo snelspanner te plaatsen - het dopje/moertje is gewoonweg te groot in diameter om lekker te passen. Nu voorlopig even 45 grams snelspanners er in
p.s. Bora One bestaat al sinds 2010, ruim 6 jaar nu.
Mooie naven
Remranden nog top !
Campagnolo stickertjes moeten nog van de naven af.
- Sha Kokken
- Forum-lid
Naaais
Ik ben normaal wel fan van de DA9000 crank maar hier komt 'ie idd niet goed uit de verf. Maar goed daar wordt aan gewerkt.
Ik ben normaal wel fan van de DA9000 crank maar hier komt 'ie idd niet goed uit de verf. Maar goed daar wordt aan gewerkt.
Mooi frame en wielset.De DA crank vindt ik dan wel weer mooi...........
De voor en achterderailleur vindt ik oerlelijk bij zo'n Scott.
Zal daarom niet snel op mijn Addict overstappen op etap.Lekker mechanisch DA 9000,niks mis mee.
Vermogen meters laat ik ook aan de profs over.
De voor en achterderailleur vindt ik oerlelijk bij zo'n Scott.
Zal daarom niet snel op mijn Addict overstappen op etap.Lekker mechanisch DA 9000,niks mis mee.
Vermogen meters laat ik ook aan de profs over.
-
- Forum-lid
Ziet er zeker netjes uit!
Mooie fiets!
De Foil staat bij mij ook wel op het verlanglijstje. Hoop nog eens voor 'n leuke prijs een frame op de kop te tikken om mijn huidige winterfiets te vervangen. Die crank is idd qua kleurstelling hier geen lekkere match. Maar ach; er is altijd wel wat te mekkeren
De Foil staat bij mij ook wel op het verlanglijstje. Hoop nog eens voor 'n leuke prijs een frame op de kop te tikken om mijn huidige winterfiets te vervangen. Die crank is idd qua kleurstelling hier geen lekkere match. Maar ach; er is altijd wel wat te mekkeren
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Die fiets is nu toch echt wel "af" Rene, erg fraai!