foto van je fiets
-
- Forum-lid
hier zal je veel plezier aan beleven!
@body: Het zijn merkloze full carbon wielen die hier in Nederland worden gefabriceerd, een ander gerenommeerd merk haalt daar ook de wielen vandaan. De fietsenmaker waar ik ze vandaan heb mag niet zeggen van welk merk. Hij koopt ze rechtstreeks uit de fabriek namelijk. Ze rijden super en scheelde mij een hele smak geld.
Binnen nu en 2 weken komt er ook nog een FSA SL-K Light carbon crankje op.
Binnen nu en 2 weken komt er ook nog een FSA SL-K Light carbon crankje op.
[quote="Heralde"]@body: Het zijn merkloze full carbon wielen die hier in Nederland worden gefabriceerd, een ander gerenommeerd merk haalt daar ook de wielen vandaan. De fietsenmaker waar ik ze vandaan heb mag niet zeggen van welk merk. Hij koopt ze rechtstreeks uit de fabriek namelijk.
[/quote]
Geloof jij dat ze in nederland worden gefabriceert?
Ga er maar van uit dat het a la china is
[/quote]
Geloof jij dat ze in nederland worden gefabriceert?
Ga er maar van uit dat het a la china is
mijn Flickr
[quote="BMiller"]Gokje Kuipers [/quote]
Ondanks het FM verhaal, durf ik er vergif op in te nemen dat dit wielen uit china zijn.
Kuipers zijn overigens niet hoogglans afgelakt.
Ik zal even mijn mailbox moeten doorspitten, maar vermoedelijk heb ik nog wel ergens de naam van die FM, de importeur in nederland, met een "filiaal" in Taiwan en de fabriek in China.
Het is allemaal 1 pot nat.
Hoe dan ook, mooie fiets, mooie wieltjes.
Ziet er keurig netjes en strak uit!
Ondanks het FM verhaal, durf ik er vergif op in te nemen dat dit wielen uit china zijn.
Kuipers zijn overigens niet hoogglans afgelakt.
Ik zal even mijn mailbox moeten doorspitten, maar vermoedelijk heb ik nog wel ergens de naam van die FM, de importeur in nederland, met een "filiaal" in Taiwan en de fabriek in China.
Het is allemaal 1 pot nat.
Hoe dan ook, mooie fiets, mooie wieltjes.
Ziet er keurig netjes en strak uit!
Hallo Nieuw hier en ook nieuw met de racefiets, volgende week mag ik mijn fiets gaan afhalen:
[img=http://www.thompson.be/th-web2010/neder ... en-800.jpg]
[img=http://www.thompson.be/th-web2010/neder ... en-800.jpg]
MTB on my Scott, road on my Thompson! Scott replaced by a Koga Miyata!
Vanaf het moment dat ik kon praten, moest ik luisteren!
Vanaf het moment dat ik kon praten, moest ik luisteren!