Tijdritfietsen
lol; die stikkers: ziet er wel mooi uit als het wiel draait
en die Giant MCR: wordt weer gebruikt in Venendaal, Borne en Deventer, dit keer gekozen voor de lichtere TCR
Wat snap je niet aan mijn positie? De vooroverhellende stuurconfig? Lijkt op de foto erger dan dat het is. Maar bewust voor gekozen omdat ik de aerobars hoog vast houd.
en die Giant MCR: wordt weer gebruikt in Venendaal, Borne en Deventer, dit keer gekozen voor de lichtere TCR
Wat snap je niet aan mijn positie? De vooroverhellende stuurconfig? Lijkt op de foto erger dan dat het is. Maar bewust voor gekozen omdat ik de aerobars hoog vast houd.
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Waarom gebruik je geen Vittoria Pitstop?
raydox schreef:sommige van gerolsteiner ( de meeste reden vandaag niet met de niewe tt fiets van specialized)
maar met welke dan walser ? of sommige een giant meende ik te zien .
Ik weet van Fabian Wegmann dat hij op een Walser 6 rijdt met speciaal aangepaste wielen en vooral een Dura-Ace crank die Shimano speciaal voor de Walser maakte... en nog een nieuw produktje van Andy ook! Niemand bij Gerolsteiner met een Giant, als ik het goed heb.
Zabel reed met een Lightweight Pro disc.
Rogers met een alu Giant TT in custom geometry.
Sommige stuurtjes zijn ook wel het bekijken waard. Ik heb niet goed kunnen zien met welk stuur Millar op weg was, maar 't leek me eerder een Oval Concepts dan een Ritchey.
Het Pro stuur was maar heel weinig in z'n originele vorm (zoals het verkrijgbaar is in de winkel) te zien... logisch, want zo'n zwak ontwerp zou ik ook niet willen. :s
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ik heb vandaag een gedeelde 2e fietstijd neergezet met 58m48s. icm met de wissels en mijn zwem en looptijd goed voor een 17e eindtijd (van de 234 in dat klassement)
Voor het complete verslag: http://scighera.hyves.nl/index.php?l3=b ... J5OE8408K8
Ben btw blij dat ik geen wiel heb gesloopt op die kasseienstrook
@Havana
Nog niet getest ik weet niet hoe jouw ervaringen zijn met PitStop?
Voor het complete verslag: http://scighera.hyves.nl/index.php?l3=b ... J5OE8408K8
Ben btw blij dat ik geen wiel heb gesloopt op die kasseienstrook
@Havana
Nog niet getest ik weet niet hoe jouw ervaringen zijn met PitStop?
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Scighera schreef: @Havana
Nog niet getest ik weet niet hoe jouw ervaringen zijn met PitStop?
Ik durf te wedden dat hij dit niet heeft. Sterker nog, ik denk dat hij nog nooit met tuben heeft gereden.
Nou moet ik er wel bij vermelden dat ik ook geen ervaring heb met PitStop maar bij een dure tube die te repareren is zou ik het niet doen. Na een tijdje werkt het spul uit en kan je je tube alsnog weggooien.
Netjes gereden trouwens!
Cubebiker schreef:Nou moet ik er wel bij vermelden dat ik ook geen ervaring heb met PitStop maar bij een dure tube die te repareren is zou ik het niet doen. Na een tijdje werkt het spul uit en kan je je tube alsnog weggooien.
M'n Lightweight Standards zijn momenteel al een tijdje uitgeleend, en de triatleet die ik er mee liet rijden reed vandaag lek op de Veloflex carbon tubes, heeft er van dat spul ingespoten en is zo mooi thuis geraakt. Voor z'n wedstrijd morgen gaat hij er uiteraard een andere tube op gooien.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
mwa, ik rij met Corsa CX, en die zijn niet te repareren helaas.
maar goed: morgen even masseren, loszwemmen en dan lekker in het zonnetje liggen. Hoef pas om 1600u te werken. Maandag begin ik weer met het oppakken van de training voor als ik het rond kan krijgen de 1/2 in Leiden begin Augustus.
maar goed: morgen even masseren, loszwemmen en dan lekker in het zonnetje liggen. Hoef pas om 1600u te werken. Maandag begin ik weer met het oppakken van de training voor als ik het rond kan krijgen de 1/2 in Leiden begin Augustus.
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Millar reed wel degelijk met een Ritchey Tt bar
http://www.cyclingnews.com/photos/2007/ ... TT_bar.jpg
Ik las wel ergens dat ze het stuur speciaal voor Millar aangepast hadden omdat hij wegens zijn grote flexibiliteit iets anders kon zitten. Vraag me niet precies hoe, maar ze hadden er aangepast klemmen voor de extensions opgezet.
Wegmanns Walser 6
http://www.cyclingnews.com/photos/2007/ ... _4375-crop
http://www.cyclingnews.com/photos/2007/ ... TT_bar.jpg
Ik las wel ergens dat ze het stuur speciaal voor Millar aangepast hadden omdat hij wegens zijn grote flexibiliteit iets anders kon zitten. Vraag me niet precies hoe, maar ze hadden er aangepast klemmen voor de extensions opgezet.
Wegmanns Walser 6
http://www.cyclingnews.com/photos/2007/ ... _4375-crop
Science of Performance!
Scighera, heb idd geen ervaring met Pitstop maar hoorde laatst van iemand dat het een uitkomst is. Vandaar dat ik 't even wilde weten. Wil namelijk in de toekomst wel overstappen op tubes dus wil goed op de hoogte zijn van in ins & outs...
Goed gereden trouwens!
Goed gereden trouwens!
tubes zijn heerlijk om mee te reden, jammer van de ksoten bij lekrijden, maar zeker voor wedstrijden prefereer ik toch de tubes.
Persoonlijk kies ik voor dubblezijdig plaklint ipv kit. waarom? sneller klaar (hoeft niet uit te harden), minder residu als je moet gaan vervangen en ook belangrijk: je haalt de tube er makkelijker af als die lek is. een vastgekitte tube is een hel om los te krijgen. en geloof me, ik heb nog nooit een tube losgereden die met dubelzijdig plakkend tubelint was gemonteerd, en ik ga niet bepaald langzaam door de bochten.
Trouwens. het verbaast me dat ik een 2e fietstijd heb neergezet daar; ik heb nl de nodige P3c gezien, carbon volwielen, Xentis wieltjes,. ben btw zeer benieuwd naar het materiaal van degene die sneller dan mij was, scheelde dik 1 minuut
Persoonlijk kies ik voor dubblezijdig plaklint ipv kit. waarom? sneller klaar (hoeft niet uit te harden), minder residu als je moet gaan vervangen en ook belangrijk: je haalt de tube er makkelijker af als die lek is. een vastgekitte tube is een hel om los te krijgen. en geloof me, ik heb nog nooit een tube losgereden die met dubelzijdig plakkend tubelint was gemonteerd, en ik ga niet bepaald langzaam door de bochten.
Trouwens. het verbaast me dat ik een 2e fietstijd heb neergezet daar; ik heb nl de nodige P3c gezien, carbon volwielen, Xentis wieltjes,. ben btw zeer benieuwd naar het materiaal van degene die sneller dan mij was, scheelde dik 1 minuut
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Haha deze post verbaast me, want een doorgewinterd triathleet als jij moet toch weten dat je bij wedstrijden de lafste fietsen tegenkomt, maar dat dat niet altijd garant staat voor snelle fietstijden!
(En wellicht heb je inderdaad hard gefietst ja, best nette tijd in ieder geval!)
(En wellicht heb je inderdaad hard gefietst ja, best nette tijd in ieder geval!)