Vandaag gefietst in 2007?
Ook in Horst geweest en voor de start iemand de hand geschut met de naam Ro..... , onderweg in Duitsland wel bij een ongeluk uitgekomen , wielrenner was onwel geworden in de afdaling ( zie dankwoord onderaan )
Jammer genoeg 1 klim gemist door de wat mindere routebepijling.
Dankwoordje van familie Leo Philipsen (maandagavond) [1 mei 2007 0:08]
Hoi fietsers,
Hier even een berichtje van het thuisfront.
We zijn net thuis van pap, de tube is al uit zijn mond maar heeft nog wel een zuurstofkapje op. Er is 1 aders vernauwd waardoor het infarct is gekomen, deze ader hebben ze een drain in gezet.
Hij slaapt nu op een natuurlijke manier maar wel nog veel omdat alle medicatie van de narcose nog moet uitwerken.
Hij had zijn ogen straks even open en keek mam ook goed aan. Hij wees naar zijn borst, hij heeft waarschijnlijk zijn ribben gekneusd door het reanimeren wat pijn doet.
Morgenvroeg gaan we weer naar hem toe, dan weten we meer.
Mannen allemaal hartstikke bedankt voor jullie snelle handelen!
Jammer genoeg 1 klim gemist door de wat mindere routebepijling.
Dankwoordje van familie Leo Philipsen (maandagavond) [1 mei 2007 0:08]
Hoi fietsers,
Hier even een berichtje van het thuisfront.
We zijn net thuis van pap, de tube is al uit zijn mond maar heeft nog wel een zuurstofkapje op. Er is 1 aders vernauwd waardoor het infarct is gekomen, deze ader hebben ze een drain in gezet.
Hij slaapt nu op een natuurlijke manier maar wel nog veel omdat alle medicatie van de narcose nog moet uitwerken.
Hij had zijn ogen straks even open en keek mam ook goed aan. Hij wees naar zijn borst, hij heeft waarschijnlijk zijn ribben gekneusd door het reanimeren wat pijn doet.
Morgenvroeg gaan we weer naar hem toe, dan weten we meer.
Mannen allemaal hartstikke bedankt voor jullie snelle handelen!
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
wow, schokkend, lijkt de laatste tijd wel raak te zijn, lees veel valpartijen, (bijna) aanrijdingen en nu dit. hopelijk komt de beste man er weer helemaal bovenop. dit geldt eveneens voor jullie als familie, heel veel sterkte in het verwerken van deze grote schrik. neem de tijd,
Gisteren een solo tochtje van 101 km gemaakt, Elst,zevenaar,kleve,berg en dal,elst. na 70 km in berg en dal ook nog even de oude holle weg gepakt en in 2 minuut 20 naar boven gefietst(na de afdaling nieuwe holle weg en dan de afslag naar links)
Sensa
Ivm 4 aanstaande nachtdiensten maar eens rustig 23km getoerd en soms gestopt om het hinderlijke kraakje als ik over een klinkerweg rijd te zoeken.
En zoals gewoonlijk zonder resultaat ( ik denk aan een versleten ketting die te lang is 5500 km is al aardig wat).
Misschien van de week eens naar Verstegen in Uden om deze te laten vervangen of misschien heeft Mart een ander idee.
En zoals gewoonlijk zonder resultaat ( ik denk aan een versleten ketting die te lang is 5500 km is al aardig wat).
Misschien van de week eens naar Verstegen in Uden om deze te laten vervangen of misschien heeft Mart een ander idee.
cornelli racing cycles Uden
- robbebopper
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 02 Mei 2007
Ook in Horst geweest en voor de start iemand de hand geschut met de naam Ro..... , onderweg in Duitsland wel bij een ongeluk uitgekomen , wielrenner was onwel geworden in de afdaling ( zie dankwoord onderaan )Jammer genoeg 1 klim gemist door de wat mindere routebepijling.Dankwoordje van familie Leo Philipsen (maandagavond) [1 mei 2007 0:08]Hoi fietsers,Hier even een berichtje van het thuisfront.We zijn net thuis van pap, de tube is al uit zijn mond maar heeft nog wel een zuurstofkapje op. Er is 1 aders vernauwd waardoor het infarct is gekomen, deze ader hebben ze een drain in gezet.Hij slaapt nu op een natuurlijke manier maar wel nog veel omdat alle medicatie van de narcose nog moet uitwerken.Hij had zijn ogen straks even open en keek mam ook goed aan. Hij wees naar zijn borst, hij heeft waarschijnlijk zijn ribben gekneusd door het reanimeren wat pijn doet.Morgenvroeg gaan we weer naar hem toe, dan weten we meer.Mannen allemaal hartstikke bedankt voor jullie snelle handelen!
Ik ben ook langs de plaats des onheils gereden. Toen ik er kwam, waren ze hem aan het reanimeren. Ik moet zeggen dat het daarna toch wel minder is om door te gaan met je hobby. Goed om te lezen dat hij het overleefd heeft.
Overigens; als je mij die ochtend mijn hand had geschud, dan voelde die vast erg koud aan. Ik kon bij de inschrijving niet eens fatsoenlijk het formuliertje invullen. Alles was lam van de kou.
Ook in Horst geweest en voor de start iemand de hand geschut met de naam Ro..... , onderweg in Duitsland wel bij een ongeluk uitgekomen , wielrenner was onwel geworden in de afdaling ( zie dankwoord onderaan )Jammer genoeg 1 klim gemist door de wat mindere routebepijling.Dankwoordje van familie Leo Philipsen (maandagavond) [1 mei 2007 0:08]Hoi fietsers,Hier even een berichtje van het thuisfront.We zijn net thuis van pap, de tube is al uit zijn mond maar heeft nog wel een zuurstofkapje op. Er is 1 aders vernauwd waardoor het infarct is gekomen, deze ader hebben ze een drain in gezet.Hij slaapt nu op een natuurlijke manier maar wel nog veel omdat alle medicatie van de narcose nog moet uitwerken.Hij had zijn ogen straks even open en keek mam ook goed aan. Hij wees naar zijn borst, hij heeft waarschijnlijk zijn ribben gekneusd door het reanimeren wat pijn doet.Morgenvroeg gaan we weer naar hem toe, dan weten we meer.Mannen allemaal hartstikke bedankt voor jullie snelle handelen!
Ik ben ook langs de plaats des onheils gereden. Toen ik er kwam, waren ze hem aan het reanimeren. Ik moet zeggen dat het daarna toch wel minder is om door te gaan met je hobby. Goed om te lezen dat hij het overleefd heeft.
Overigens; als je mij die ochtend mijn hand had geschud, dan voelde die vast erg koud aan. Ik kon bij de inschrijving niet eens fatsoenlijk het formuliertje invullen. Alles was lam van de kou.
Vandaag slechts dertig minuutjes....maar wel tien kubiek en meer aarde en zand verplaatst (15 ton) naar tuin vanachteren !! 't Is geen fietstraining maar ik ben even dood als na 180 km zeker als al dat werk alleen gebeurt !!
nu slapen en morgen losrijden. Eindelijk langer vork en spacertoren geregeld en nu weer afstellen he.
nu slapen en morgen losrijden. Eindelijk langer vork en spacertoren geregeld en nu weer afstellen he.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
vandaag mijn standaart ritje van 40 km gemaakt... wat ging dat kut, benen als pap, waaien als een idioot en iritante autos... maandag beter
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
-
- Forum-lid HC
Omloop van Midden Nederland vanuit Woerden, 191 km.Tocht door het groene hart richting Huizen, daarna na Leusden waarna de tocht over de Utrechtse heuvelrug ging en via Lage Vuursche achter Utrecht om weer terug naar Woerden. Mooi weer, niet echt last van de wind gehad.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Afgelopen zondag weer een heerlijk solo ritje richting Berg en Dal. In bijna 5 uur tijd zo'n 136 km weg getrapt. Voor de afwisseling had ik nu eens op de weg terug naar huis de wind mee ipv andersom.
Vanochtend voor m'n werk nog een flinke rit gemaakt. Het was best koud met veel wind maar ondanks dat liep het best lekker.
Zo'n 3 u 10 min. op de fiets gezeten en 96 km afgelegd.
Vanochtend voor m'n werk nog een flinke rit gemaakt. Het was best koud met veel wind maar ondanks dat liep het best lekker.
Zo'n 3 u 10 min. op de fiets gezeten en 96 km afgelegd.
"Afstappen is geen optie"
- robbebopper
- Forum-lid HC
Vandaag met de club vanuit Deurne naar Thorn gefietst. Heerlijk fietsweer, weinig wind, zonnetje! In Thorn nu al weer voor de derde keer op rij een groep Japanse toeristen voorbij zien lopen terwijl we op het terras zaten. Blijkbaar zie ik er erg goed uit in wielertenue.