Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Fietsnieuws 2007

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 08 okt 2006 15:14

Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 08 Oktober 2006
Van deze fiets ben ik niet erg gecharmeerd, van die Karmann die als decor dient des te meer! Ziet eruit als een zeer puik exemplaar.


 
Hé, een kenner! Vertel, zelf ook eentje? (zie mijn avatar...)

ilfalco2004
Forum-lid
Berichten: 1604
Lid geworden op: 10 dec 2004 08:17

ilfalco2004 08 okt 2006 18:57

Nee, om eerlijk te zijn vind hem niet mooi.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 08 okt 2006 18:58

Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 08 Oktober 2006

Van deze fiets ben ik niet erg gecharmeerd, van die Karmann die als decor dient des te meer! Ziet eruit als een zeer puik exemplaar.


Ik stuur je later wel eens foto's van die Karmann, Jee-eS. Idd een heel mooi exemplaar, in prima staat, voorzien van airco en al.
 
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 07 Oktober 2006

Ik was nooit echt voor Zannatta,maar moet zeggen dat ik ze nu meer dan schitterent vind!
Konden vorig jaar in de club kiezen tussen ridley of Zannatta,als deze er tussen staat weet ik het wel!!


ns Zannata gamma wordt in 2007 volledig opgewerkt naar een volwaardig koersgamma. Verschillende ploegen zullen in het peloton op deze Zannata verschijnen overigens.Je hebt me trouwens nog steeds niet gezegd in welke ploeg je zit, pantani? Over welke ploeg gaat dit?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

motta
Forum-lid
Berichten: 475
Lid geworden op: 21 jan 2005 21:19

motta 08 okt 2006 22:48

die Zannata lijkt op de Thompson Maestro, zelfde frame ?
Die is enkele maanden geleden trouwens heel goed getest in Fiets.
Motta

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 08 okt 2006 23:18

Quoten: Origineel geplaatst door motta op 08 Oktober 2006

die Zannata lijkt op de Thompson Maestro, zelfde frame ?Die is enkele maanden geleden trouwens heel goed getest in Fiets.

Nee, het is absoluut niet hetzelfde frame. In België is dit frame uniek, al bestaat voor fietsenzaken wel de mogelijkheid dit onder hun eigen naam bij ons te bestellen (momenteel is er 1 fietsenzaak in Zwijndrecht die dit effectief zo zal doen).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

fuego
Forum-lid
Berichten: 178
Lid geworden op: 20 nov 2005 17:25

fuego 09 okt 2006 00:35

Primator ?
Afbeelding

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 09 okt 2006 15:21

Denk het!Beste zaak van heel Antwerpen!
il magnifico

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 09 okt 2006 20:38

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 06 Oktober 2006Staat hij 20 oktober ook op BikeMotion op de stand?Ja, hij staat op BikeMotion. Raar dat je 'm druk vindt (of bedoel je de Bora's?), want in het echt vinden velen het een heel sober afgewerkte fiets... kom er eens in real je gedacht van zeggen. @ Kuiper: dat is niet het meisje waarover je 't op MSN had; het zijn 2 modellen, dus of de ene toevallig bevriend is met Bruylandts weet ik ook niet, damocles (of bedoel je Femke Melis? Die is het niet!).
Adviesprijzen vind je op http://www.procycling.be/?page=nieuws&n ... Bijkomende foto's (gewoon m'n eigen foto's) die jullie een beter zicht geven op de vormgeving van het frame:<!--StartFragment --> <SPAN class=postbody><A class=postlink href= "http://img181.imageshack.us/my.php?imag ... 2.jpg"></A> <A class=postlink href= "http://img438.imageshack.us/my.php?imag ... 6.jpg"></A> <A class=postlink href= "http://img528.imageshack.us/my.php?imag ... 8.jpg"></A>



</SPAN>


kun je niet een paar close up's maken van die meiden?
RIDLEY the speed weap&#111;n

jee-es
Forum-lid
Berichten: 758
Lid geworden op: 03 feb 2005 15:12

jee-es 12 okt 2006 00:44

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 08 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 08 Oktober 2006

Van deze fiets ben ik niet erg gecharmeerd, van die Karmann die als decor dient des te meer! Ziet eruit als een zeer puik exemplaar.


Ik stuur je later wel eens foto's van die Karmann, Jee-eS. Idd een heel mooi exemplaar, in prima staat, voorzien van airco en al.


Ik moet wel uitkijken dit topic niet te veel te bevuilen met off topic gezwets, maar kan het toch niet helemaal laten Voor mooie fietsen heb ik een zwak maar voor mooie auto ook evenzeer. Helaas kan ik het me op dit moment niet veroorloven om dergelijke auto's te rijden. Ach, ben oorlopig gelukkig met mijn nieuwe etage in Haarlem...@ CASRAN: Ik krijg het vermoeden dat er niet alleen een airo in de auto is geplaatst. Kan het zijn dat hij helemal naar de huidige standaarden is aangepast? (onderstel, remmen e.d) Voor dergelijke foto's staat mijn mailbox altijd open. Ik zat laatst weg te kwijlen bij een in concour staat verkerende DS. Met een kinderstoeltje op de achterbank!! Geweldig als je zo'n auto dagelijks kan gebruiken. Nogmaals, mea culpa voor het off topic gaan...
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!

Plaats reactie