Kuota
Quoten: Origineel geplaatst door mati948 op 18 Februari 2007
Ik heb een vraag kun je kharma (versie 2007 ) in het blauw (gespoten verkrijgen) of is dit de versie van 2006.
Dat is de 2006 versie. Die is slechts heel beperkt nog te verkrijgen, weliswaar aan verminderd tarief (opwerking voorraad aan -15)... Dus alles hangt wat af of het door jou gewenst kleur in de gewenste maat nog op stock is. Er komen geen nieuwe meer binnen.
Ik heb een vraag kun je kharma (versie 2007 ) in het blauw (gespoten verkrijgen) of is dit de versie van 2006.
Dat is de 2006 versie. Die is slechts heel beperkt nog te verkrijgen, weliswaar aan verminderd tarief (opwerking voorraad aan -15)... Dus alles hangt wat af of het door jou gewenst kleur in de gewenste maat nog op stock is. Er komen geen nieuwe meer binnen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
@ Gerardo: ik begrijp je mening wel... Shimano is nu eenmaal Shimano, love it or hate it, en het zal in 2008 niet anders zijn kan ik je alvast toevertrouwen.Kan je me even toelichten welk bezwaar je hebt tegen het type zadelpen van de Kebel? Voor een raceframe, en dit geval dat van een triathleet, lijkt het me naar aerodynamica een prachtige oplossing.
@Casran: mijn bezwaar is dat ik de verhouding niet vind kloppen! De zadelpen ziet er in verhouding met het SLR-zadel erg grof uit! En zo'n dikke zadelpen vind ik optisch niet fraai, maar waarschijnlijk wel aerodynamisch. Gevoelskwestie! Ik wist trouwens niet dat dit een raceframe voor een triathleet was. Meestal kan dat wel zien aan de zadelstand, erg naar voren en tijdritstuur. Qua aerodynamica is dit inderdaad wel een goede oplossing!
Trouwens, als je goed kijkt naar de horizontale lijnen van de fiets, dan vraag ik me af of die remgrepen van Shimano wel zo aerodynamisch zijn. Ze steken boven het stuur uit!
@Casran: mijn bezwaar is dat ik de verhouding niet vind kloppen! De zadelpen ziet er in verhouding met het SLR-zadel erg grof uit! En zo'n dikke zadelpen vind ik optisch niet fraai, maar waarschijnlijk wel aerodynamisch. Gevoelskwestie! Ik wist trouwens niet dat dit een raceframe voor een triathleet was. Meestal kan dat wel zien aan de zadelstand, erg naar voren en tijdritstuur. Qua aerodynamica is dit inderdaad wel een goede oplossing!
Trouwens, als je goed kijkt naar de horizontale lijnen van de fiets, dan vraag ik me af of die remgrepen van Shimano wel zo aerodynamisch zijn. Ze steken boven het stuur uit!
Gerardo
- de zwarten
- Forum-lid HC
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17
Quoten: Origineel geplaatst door mati948 op 19 Februari 2007
OO dit is spijtig maar ik was er bijna al half zeker om een kebel te nemen (in het wit)
Nog even off topic, en zonder mij te richten op kuota in het bijzonder:
tja mati, zekerheden bestaan niet in het leven...en niet voor het één of het ander, maar kijk eens op
http://www.nikoeeckhout.be/nico/2005/di ... 2005_1.htm
Misschien geeft dit je eens een beeld van wat een prof vindt dat zijn fiets moet kunnen. Om maar te zeggen dat voor het rijden van wedstrijden (dat doe je toch?) bepaalde uitgangspunten gelden, zoals functionaliteit/prijs/betrouwbaarheid, comfort... en niet zozeer of een kader nu kebel of khan of whatever noemt.
OO dit is spijtig maar ik was er bijna al half zeker om een kebel te nemen (in het wit)
Nog even off topic, en zonder mij te richten op kuota in het bijzonder:
tja mati, zekerheden bestaan niet in het leven...en niet voor het één of het ander, maar kijk eens op
http://www.nikoeeckhout.be/nico/2005/di ... 2005_1.htm
Misschien geeft dit je eens een beeld van wat een prof vindt dat zijn fiets moet kunnen. Om maar te zeggen dat voor het rijden van wedstrijden (dat doe je toch?) bepaalde uitgangspunten gelden, zoals functionaliteit/prijs/betrouwbaarheid, comfort... en niet zozeer of een kader nu kebel of khan of whatever noemt.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Welke vind jij dan geschikt voor mij . Ja ik rijdt wedstrijden dus ik wil wel iets goed ok . ik rijdt nu met een merida road 880-16 gewicht 10,5 ptijs 619 versnelling sora
mijn ouders dachten dat ik het niet ging volhouden en daarom goedkope fiets Maar n wil ik iet beter
mijn ouders dachten dat ik het niet ging volhouden en daarom goedkope fiets Maar n wil ik iet beter
Quoten: Origineel geplaatst door de zwarten op 19 Februari 2007
tja mati, zekerheden bestaan niet in het leven...en niet voor het één of het ander, maar kijk eens op
http://www.nikoeeckhout.be/nico/2005/di ... 2005_1.htm
Misschien geeft dit je eens een beeld van wat een prof vindt dat zijn fiets moet kunnen. Om maar te zeggen dat voor het rijden van wedstrijden (dat doe je toch?) bepaalde uitgangspunten gelden, zoals functionaliteit/prijs/betrouwbaarheid, comfort... en niet zozeer of een kader nu kebel of khan of whatever noemt.
't Is zeker interessant, maar nogal op zijn Eeckhouts en conservatief. Maar voor zijn type renner maakt hij idd verstandige keuzes.
Dus ook met een korreltje zout nemen. Neem nu zijn mening over Litespeed: ik ken anderzijds renners uit die tijd bij Lotto-Adecco die het gewoonweg de beste fietsen van hun carrière vonden.
tja mati, zekerheden bestaan niet in het leven...en niet voor het één of het ander, maar kijk eens op
http://www.nikoeeckhout.be/nico/2005/di ... 2005_1.htm
Misschien geeft dit je eens een beeld van wat een prof vindt dat zijn fiets moet kunnen. Om maar te zeggen dat voor het rijden van wedstrijden (dat doe je toch?) bepaalde uitgangspunten gelden, zoals functionaliteit/prijs/betrouwbaarheid, comfort... en niet zozeer of een kader nu kebel of khan of whatever noemt.
't Is zeker interessant, maar nogal op zijn Eeckhouts en conservatief. Maar voor zijn type renner maakt hij idd verstandige keuzes.
Dus ook met een korreltje zout nemen. Neem nu zijn mening over Litespeed: ik ken anderzijds renners uit die tijd bij Lotto-Adecco die het gewoonweg de beste fietsen van hun carrière vonden.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 18 Februari 2007
Is het de Kuota geworden, Colnago/G?
Hoi Wesley,Het zou een Kuota kunnen worden! Maar.....................Casran zwijgt in alle talen en tja dan gaat het iets anders worden................
Is het de Kuota geworden, Colnago/G?
Hoi Wesley,Het zou een Kuota kunnen worden! Maar.....................Casran zwijgt in alle talen en tja dan gaat het iets anders worden................
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 19 Februari 2007
Het zou een Kuota kunnen worden! Maar.....................Casran zwijgt in alle talen en tja dan gaat het iets anders worden................
Ik heb vandaag je mailtje op tafel gegooid en er wordt morgen werk van gemaakt. Jouw dealer mag ons best contacteren om je bestelling door te geven hoor.
Ik kreeg net nog enkele leuke foto's van mijn ploegmaats op stage in Albuquerque doorgemaild:
Het zou een Kuota kunnen worden! Maar.....................Casran zwijgt in alle talen en tja dan gaat het iets anders worden................
Ik heb vandaag je mailtje op tafel gegooid en er wordt morgen werk van gemaakt. Jouw dealer mag ons best contacteren om je bestelling door te geven hoor.
Ik kreeg net nog enkele leuke foto's van mijn ploegmaats op stage in Albuquerque doorgemaild:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -