Ik heb de SL2 besteld. Ik kreeg een goede aanbieding voor een tarmac pro, maar ja die was niet blauw genoeg. Toen na wat praten kreeg ik een aanbieding voor een SL. Heel erg blauw, maar voor dat geld vond ik hem wat iel op de plaatsen waar TREK, Cervelo, cannondale en anderen juist hun frames versterkten (zoals je al aangaf).
Toen zag ik de SL2 en was verkocht, kreeg een goede aanbieding en service was ook goed... tja, wat staat je dan nog in de weg... Hij heeft nog wat levertijd alles is binnen behalve het frame. Het wachten duurt me lang, maar als je review lees en die van veel anderen overigens dan is het de moeite waard.
Zodra ik hem heb zal ik foto's posten, maar heb geduld.
Groet en veel plezier,
jorisvs schreef:@ optico:
het grote verschil zit hem nog steeds in de stijfheid hoor. wat ik voor merkte was dat de bracket van de sl2 veel stijver is dan die van de tarmac pro, in mijn opzichten.
voor de rest hebben ze dan nog aanpassingen gemaakt aan de balhoofd en de staande zitbuis. deze zitbuis is aan de bracket vierkantig en mond dan uit met naar het naar boven gaan in een ronde vorm. maar het is een prachtfiets en ben er zeer content mee.
optico welke tarmac heb jij besteld??
@ roeieboer:
de grootste maat dat ze hebben namelijk den 61. grote mensen hebben grote fiets nodig hé, spijtig genoeg maar kan er ook niets aan doen :p
denk dat je er veel plezier gaat aan beleven aan je sl2, welke kleur heb je hem besteld?
het tuope zadel heb ik ook nig liggen, mer deze is voor mij iets te smal. krijg er nog last van als ik de eerste kilometers rijd, nadien zat het altijd perfect.