Tour 2014
Tour nu volledig onthoofd.
Heel jammer dat de nr 1 & 2 weg vallen, de zekere nummer 3 (wie had dat verwacht??) nu eerste wordt en het podium voor de rest volledig open ligt.
Vindt het bijna jammer dat T. Martin niet voor een klassement rijdt.
Heel jammer dat de nr 1 & 2 weg vallen, de zekere nummer 3 (wie had dat verwacht??) nu eerste wordt en het podium voor de rest volledig open ligt.
Vindt het bijna jammer dat T. Martin niet voor een klassement rijdt.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
steven de jongh vertelde in het tourjournaal dat de reservefiets van Contador van het dak zou zijn gevallen, vandaar die breuk. Dat zou ook deze foto kunnen verklaren: https://twitter.com/JohnMacLeary/status ... 6787530752ponsteen schreef:Hoor net op Eurosport dat Contador zijn scheenbeen heeft gebroken. Zou heel goed einde seizoen kunnen betekenen.
En een raar verhaal over de fiets van Contador die op het dak van Belkin meegenomen zou zijn? Nou ja, hopelijk vanavond meer daarover.
Nog steeds rete onduidelijk. Reserve fiets van Contador zou van het dak van de auto zijn gevallen maar hij reedt toch nog op zijn primaire fiets toen hij viel! Dus die breuk in dat reserve frame had toch niets te maken met die val!?
EDIT! Ik hoor zonet Riis en de Jongh. Dat gebroken frame had dus NIETS met die val te maken (tenzij ze de waarheid niet vertellen maar ik heb geen reden om dat te veronderstellen)
Klere social media weer.
EDIT! Ik hoor zonet Riis en de Jongh. Dat gebroken frame had dus NIETS met die val te maken (tenzij ze de waarheid niet vertellen maar ik heb geen reden om dat te veronderstellen)
Klere social media weer.
Laatst gewijzigd door Zorro op 14 jul 2014 21:04, 3 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Auto van Saxo zou met zijn fietsen de fietsen op het dak van de Belkin-auto geraakt hebben en daarna zou de fiets van Contador eraf gevallen zijn: http://www.nusport.nl/tournieuws/382799 ... elkin.html
- Supergrover
- Forum-lid HC
idd men roept maar wat, hieronder de fiets waar AC mee crashte....Zorro schreef:Nog steeds rete onduidelijk. Reserve fiets van Contador zou van het dak van de auto zijn gevallen maar hij reedt toch nog op zijn primaire fiets toen hij viel! Dus die breuk in dat reserve frame had toch niets te maken met die val!?
Klere social media weer.
Mooi commentaar van Rodriguez: "Nibali kwam voorbij gelijk een vliegtuig". Lees: hij zit onder de dope.
-
- Forum-lid HC
Twijfel, twijfel http://www.sportsscientists.com/2014/07 ... uick-take/ over Nibali's performance.
Laatst gewijzigd door Livio Livius op 14 jul 2014 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
What makes the boat go faster?
- arnoudrace
- Forum-lid
Zou ik zo niet zeggen. Rodriquez heeft hele dag lopen smijten met sprintjes bergop. Koek was op aan het eind. Zegt meer iets over normalisering denk ik (met 36 gemiddeld ook wel 'human').
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Daar heb ik geen enkele twijfel over, zeker gezien het optreden van Nibali in de hele aanloop naar de TdF. De boel op een dergelijke manier op een hoop rijden hebben we vaker gezien.havana schreef:Mooi commentaar van Rodriguez: "Nibali kwam voorbij gelijk een vliegtuig". Lees: hij zit onder de dope.
Overigens lees ik net dat Contador zijn scheenbeen heeft gebroken!!!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
+1 !de zwarten schreef:insinuaties ivm een etappe tussen Janneke en Mieke???
Nibali heeft 15 seconden voor op Pinot. De grote Thibault Pinot jawadde.
Wat is daar verdacht aan? Peraud eindigt op 20 seconden. Die is 37 of 38 en in mijn ogen clean.
+2 !
Of heb je het over Ibarguren + Tony Martin die samen een nummertje opvoeren in de rit van gisteren?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Kom op nou! Nibali werd er in het Critérium du Dauphiné afgefakkeld en nu dit? Zie ook de post van Livio Livius en dus om te zeggen dat Rodriguez niet in vorm was en dat het dus leek dat Nibali daardoor zo goed was/leek klopt ook niet.
Ik zei al meteen dat dit niet kon (zie post Zorro » 14 jul 2014 17:58 ) en blijf daarbij. Nibali was een dweil in het Critérium du Dauphiné en binnen 1 maand weer kompleet top en over the top!? Phoenix from the flames?
Ik zei al meteen dat dit niet kon (zie post Zorro » 14 jul 2014 17:58 ) en blijf daarbij. Nibali was een dweil in het Critérium du Dauphiné en binnen 1 maand weer kompleet top en over the top!? Phoenix from the flames?
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Dat Nibali met 6.5W/Kg naar boven rost is een teken dat de koek op is?arnoudrace schreef:Zou ik zo niet zeggen. Rodriquez heeft hele dag lopen smijten met sprintjes bergop. Koek was op aan het eind. Zegt meer iets over normalisering denk ik (met 36 gemiddeld ook wel 'human').
Laat het 6.4 W/Kg zijn, maar de feiten zijn niet in zijn voordeel.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O