Giro 2014
-
- Forum-lid
Die eikel met die regenboogtrui...pfff
Wat een gezever. Quintana won gisteren de Giro 2014 en consolideerde vandaag. Wellicht kon hij niet beter of hij wilde dat de concurrentie gewoonweg probeerde de zaak ope te breken.daniel1975 schreef:Mag ik Quintana een sukkel vinden? Ja dat mag ik
De hele klim geen meter op kop en dan de laatste 50m sprinten...kneus.
Je zou toch wel erg dom zijn om jezelf op te blazen om Zoncolan te winnen als daar geen noodzaak toe bestaat.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Ik ga al stuk beetje beetje tegenwind op een vlak stuk.
Moet er niet aan denken om de Zoncolan op te fietsen.
Mooi dat Kelderman nog plekje gestegen is in het klassement.
Jammer dat er verder weinig gebeurde voor het klassement voorin.
Blijf veel van die 'wielerfans' langs de weg echt malloten vinden...
Moet er niet aan denken om de Zoncolan op te fietsen.
Mooi dat Kelderman nog plekje gestegen is in het klassement.
Jammer dat er verder weinig gebeurde voor het klassement voorin.
Blijf veel van die 'wielerfans' langs de weg echt malloten vinden...
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Briljante actie.elefantino schreef:Wout Poels, de brilslingeraar van de Zoncolan.
En daarna de hele groep in de poep rijden.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Helemaal eens. Maar dan de laatste 50m nog aanzetten voor een plaats die er niet toe doet?Zorro schreef:Wat een gezever. Quintana won gisteren de Giro 2014 en consolideerde vandaag. Wellicht kon hij niet beter of hij wilde dat de concurrentie gewoonweg probeerde de zaak ope te breken.daniel1975 schreef:Mag ik Quintana een sukkel vinden? Ja dat mag ik
De hele klim geen meter op kop en dan de laatste 50m sprinten...kneus.
Je zou toch wel erg dom zijn om jezelf op te blazen om Zoncolan te winnen als daar geen noodzaak toe bestaat.
Less is bore
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Noblesse Oblige.
Híj rijdt in het Roze.
Híj rijdt in het Roze.
-
- Forum-lid
Wout Poels rijdt op een bepaald moment achter in de groep, ziet voor zich een malloot van een supporter die aan de zijkant van de weg gaat staan. Geeft hem op het eerste gezicht een klap in het gezicht, maar nee, hij pakt diens bril en slingert deze even verder het ravijn in.
Wout keek nog wel achterom of hij hem niet achterna kwam, het blijven natuurlijk Italianen.
Prachtig beeld!
Maar wat een idioten daar op die berg vanmiddag, zonde van Bongiorno dat zo'n sukkel hem tegen Rogers aanduwt. Weg kansen op beter!
Wout keek nog wel achterom of hij hem niet achterna kwam, het blijven natuurlijk Italianen.
Prachtig beeld!
Maar wat een idioten daar op die berg vanmiddag, zonde van Bongiorno dat zo'n sukkel hem tegen Rogers aanduwt. Weg kansen op beter!
Helaas moet ik deze woorden terugnemenErnie C. schreef:
Dat is inderdaad een domme actie maar daar kan ik nog enigszins begrip voor opbrengen. Veel erger vind ik die malloten die zo nodig de vlag van hun land of hun string aan de camera willen laten zien en nauwelijks interesse tonen in de wielrenners die voorbij komen. Gelukkig valt dat in de Giro nog wel mee, vooral in de Tour is dat een ramp.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Kelderman en Poels waren wel weer goed.
Campagnolo Ultra Dork