Bora Ultra 50
Leuk en aardig maar tubeless biedt wat mij betreft geen voordelen. JoostG kom er maar in
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5619
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Stond in de test van Fiets ook al vermeld dat er gemakkelijk tubeless banden op te monteren zijn, campa raad dit echter af vanwege de grotere krachten op de zijflanken, dit zou eventueel schade aan de wielen kunnen veroorzaken.Lcsmet schreef:Een filmpje gevonden van Glory Cycles waarin deze zeggen dat ze "Tubeless" te rijden zouden zijn.
Hier een link
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Daar is niet iedereen, die tubeless rijdt, het met jou eens en JoostG weet waarom.havana schreef:Leuk en aardig maar tubeless biedt wat mij betreft geen voordelen. JoostG kom er maar in
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Vandaag eerste ritje door de regen. Nog even getwijfeld om de winterfiets te pakken maar 't leek me wel een goede test dus gewoon de Cannondale gepakt. Moet zeggen, ben onder de indruk van de remkracht in de regen. Doet niet of nauwelijks onder voor aluminium. Wel moet je als het heel nat is ietsjes harder "doorknijpen", maar als je dat doet, dan is de remkracht gewoon voldoende.
- boswielrenner
- Forum-lid
- Berichten: 3042
- Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08
Ik wou precies hetzelfde schrijven Frank. Vandaag ook door de regen gereden met de Bora clinchers. Ik kan helemaal bevestigen wat jij schrijft.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ik dacht dat die "dingen" gewoon beter zouden remmen als alu?havana schreef:Vandaag eerste ritje door de regen. Nog even getwijfeld om de winterfiets te pakken maar 't leek me wel een goede test dus gewoon de Cannondale gepakt. Moet zeggen, ben onder de indruk van de remkracht in de regen. Doet niet of nauwelijks onder voor aluminium. Wel moet je als het heel nat is ietsjes harder "doorknijpen", maar als je dat doet, dan is de remkracht gewoon voldoende.
- boswielrenner
- Forum-lid
- Berichten: 3042
- Lid geworden op: 29 nov 2004 10:08
De campa remblokken voor carbon heb ik gebruikt.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5374
- Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15
Volgens mij zitten ze al jaren in roemenie dus vraag me af waar ze nu heen gaan?
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5619
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Around 2005 the company, founded in Vicenza in 1933 by Tullio Campagnolo, opened its first Romanian plant. The second facility followed four years ago. Part of the production was relocated to low labour cost Romania.sharkman113 schreef:Volgens mij zitten ze al jaren in roemenie dus vraag me af waar ze nu heen gaan?
Relocation to Romania
Until now the relocation hadn’t affected the Campagnolo plant and headquarter in Italy. The news on the reorganization spread through the social media first, it was picked-up by the Italian media and finally confirmed by a brief note from Campagnolo early this week: 68 out of 399 workers of the Vicenza plant will be laid-off, mainly in the manufacturing areas.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
zo, de kogel is door de kerk, toch maar een set 50 mm dark label gereserveerd,
spaakbreuk van gisteren heeft proces een beetje versneld, dan maar bright label stickers plakken over een paar maanden (dank voor de handleiding boswielrenner )
spaakbreuk van gisteren heeft proces een beetje versneld, dan maar bright label stickers plakken over een paar maanden (dank voor de handleiding boswielrenner )
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- Berichten: 4423
- Lid geworden op: 21 jun 2007 15:01
- Locatie: Amsterdam
vanmorgen vroeg in de trein gestapt en mijn gereserveerde wielen bij hopmans gekocht. Was er nog nooit geweest, dus ook een belevenis op zich. Aardige lui achter bij de balie met alle groepen/wielen etc.
thuisgekomen gelijk gemonteerd natuurlijk (wat zijn die brakepads bij campagnolo verrot om eruit te krijgen) en een klein rondje gereden. Waaide flink dus dat wilde ik ook even testen, viel alles mee. Wielen rijden echt heerlijk, ik dacht altijd dat als er hier werd getiept 'een wiel wil echt vooruit' van jaja. Maar, het kan dus echt . ratel is een stuk stiller dan m'n mavics, maar dat vind ik eigenlijk wel mooi. Wat ook een verademing is, is 25 mm banden (reed altijd op 23 mm). In combinatie met 7 bar echt een vooruitgang.
wat hebben jullie met die kleine plastiekjes gedaan uit de ventielgaten, die je om je ventiel kunt schuiven? ik krijg ze namelijk als ik de binnenbanden monteer en ik schuif ze om het ventiel heen niet meer terug in het ventielgat, heb ze nu even weggelaten maar is wellicht de bedoeling (om rammelen tegen te gaan) ze te monteren?
dan nog de foto's natuurlijk (kwaliteit niet suberbe maar soit)
thuisgekomen gelijk gemonteerd natuurlijk (wat zijn die brakepads bij campagnolo verrot om eruit te krijgen) en een klein rondje gereden. Waaide flink dus dat wilde ik ook even testen, viel alles mee. Wielen rijden echt heerlijk, ik dacht altijd dat als er hier werd getiept 'een wiel wil echt vooruit' van jaja. Maar, het kan dus echt . ratel is een stuk stiller dan m'n mavics, maar dat vind ik eigenlijk wel mooi. Wat ook een verademing is, is 25 mm banden (reed altijd op 23 mm). In combinatie met 7 bar echt een vooruitgang.
wat hebben jullie met die kleine plastiekjes gedaan uit de ventielgaten, die je om je ventiel kunt schuiven? ik krijg ze namelijk als ik de binnenbanden monteer en ik schuif ze om het ventiel heen niet meer terug in het ventielgat, heb ze nu even weggelaten maar is wellicht de bedoeling (om rammelen tegen te gaan) ze te monteren?
dan nog de foto's natuurlijk (kwaliteit niet suberbe maar soit)