Pagina 38 van 146

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 25 jan 2017 09:27
door opperhoofd
Matthijs1973 schreef:hoe laat? Ik ben de afgelopen weken om de dag savonds op zwift maar nog nergens last van gehad, af en toe duurt het wel even voordat ik ingelogd ben maar dat is alles.


https://support.zwift.com/hc/en-us/arti ... -34am-PST-
Resolved: Server Issues 1/24 10:34am - 12:07pm (PST)

Avatar Jason K.
Yesterday at 19:47
FOLLOW
Update: The server issues have been resolved. You should be able to log in without issue!

Summary

We're still investigating that caused the limited service issue today. During this time, some users were able to login without problems, while others continued to have problems logging in.

The problems showed up as some users being either unable to log in with a "No Roads to Ride" message or seeing a very slow login process where the avatars weren't loading properly or the riders nearby list wasn't loading.

Post-Mortem

If you experienced issues during this time, you do not need to submit a support ticket or send us your logs, as the issue was solely on our side.

Tuesdays, with its giant group ride events, are the day we often learn about where our bottlenecks are, especially on our servers that have to cope with all the data flowing in at crazy rates.

We've identified some changes that will reduce the server load and we hope to have them live within the next 24 hours.

We apologize for the sluggish experience and are trying to be as proactive as possible to ensure Zwift can handle whatever we throw at it for years to come.

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 25 jan 2017 09:55
door ncornelisse
Maandagavond een aantal van 2500+ fietsers gezien.
Ik hoop dat ze snel de mogelijkheid erin stoppen dat jezelf kan kiezen waar je wilt rijden.

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 25 jan 2017 10:21
door vincent75
Ik denk dat het grootste deel dan toch voor Watopia kiest. Ten opzichte van Richmond en London veel meer variatie. Volgens mij is het aantal gebruikers geen issue in de gamewereld, andere online games lachen om deze aantallen. Wat ik vermoed is dat in de toekomst de events wel apart worden verreden zonder de "losse" fietsers.

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 25 jan 2017 10:33
door opperhoofd
vincent75 schreef:Ik denk dat het grootste deel dan toch voor Watopia kiest. Ten opzichte van Richmond en London veel meer variatie. Volgens mij is het aantal gebruikers geen issue in de gamewereld, andere online games lachen om deze aantallen. Wat ik vermoed is dat in de toekomst de events wel apart worden verreden zonder de "losse" fietsers.
En dan in elk geval als event deelnemer.

Andersom maakt niet zoveel uit.

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 25 jan 2017 12:57
door Italia_david
ncornelisse schreef:Maandagavond een aantal van 2500+ fietsers gezien.
Ik hoop dat ze snel de mogelijkheid erin stoppen dat jezelf kan kiezen waar je wilt rijden.

de mogelijkheid is er al ;)

http://zwiftblog.com/world-tag/

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 25 jan 2017 13:51
door ncornelisse
Italia_david schreef:
ncornelisse schreef:Maandagavond een aantal van 2500+ fietsers gezien.
Ik hoop dat ze snel de mogelijkheid erin stoppen dat jezelf kan kiezen waar je wilt rijden.

de mogelijkheid is er al ;)

http://zwiftblog.com/world-tag/
Die had ik gezien, thx.
Maar komen je xp points er dan wel bij?

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 27 jan 2017 08:56
door Italia_david
yes! die komen er zeker bij...

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 27 jan 2017 11:52
door ncornelisse
Italia_david schreef:yes! die komen er zeker bij...
Dank je :like:

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 29 jan 2017 21:25
door kooijtje2
Ik ben in het bezit van een elite qubo digital smart waar ik regelmatig zwift voor gebruikt . Ik had gelezen dat de power output te hoog zou kunnen zijn van deze trainer ik merk dat als ik met een groepsritje meefiets het in het begin van de berg op ik redelijk makkelijk wat mesen voorbij rij in een sub 1.5 -2.0 rit . Ik ben een simpele fietser die niet echt hard kan fietsen buiten max 28km/u gemiddeld tijdens een ritje van 1 a 2 uur . Ik vraag me af of het aanschaffen van een powermeter stages b.v een betrouwbaarder resultaat zou geven in zwift of heeft dit met andere factoren te maken mijn ftp ,leeftijd, gewicht zijn juist ingevuld in zwift . Iemand een idee ?

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 30 jan 2017 11:56
door opperhoofd
Is dat bekend bij Zwift? Anders even melden.

En verder, hoe belangrijk is het dat je vermogen accuraat en precies is?
Accuraat maar niet precies kan voor jezelf goed genoeg zijn. Zo kan je na calibreren (een ftp test op die trainer) passende workouts doen en je progressie zien.

Voor accuraat, precies en nog meer zie dit plaatje:
Afbeelding

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 30 jan 2017 21:09
door kooijtje2
Ja is bekend bij zwift al ruim een jaar .

Re: Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor train

Geplaatst: 02 feb 2017 14:59
door dropje73
hier nog een Zwifter !! Geweldig programma !!

Heb een Tacx 2180.

heb het programma al wat langer op de computer staan (ik heb nog bosjes bots zien rijden, die zie je tegenwoordig nooit meer :D )
Maar afgelopen winter pas echt gebruik van gaan maken/ actief geworden.

Ik heb zondagmorgen j.l. voor het laatst gefietst, als het goed is is de FM vandaag klaar met mijn fiets, dan kan ik vanavond eindelijk weer :like: