Wat gaat of heeft de fietsforum renner gegeten vandaag.
Kip Cacciatore met een taart van aardappel en courgette.
Als dessert panna cotta met walnoot en een vleugje appeltaart
Als dessert panna cotta met walnoot en een vleugje appeltaart
xml schreef:ik sta altijd te kijken als mensen het bij dat ene bakje houden.
Van de week cannelloni met pompoen gemaakt. Dat blijft toch een stevig aanrader.
Lekker! Maar jij doet dus ham ìn de cannelloni?
Zelf ben ik nogal voorstander van de klassieke crema di zucca als vulling, en dan bestrooien met krokante kruimeltjes van spek en amaretti... (en als vegetarisch alternatief: bestrooien met gebakken broodkruim + gerookte scamorza, als erzatz-spek )
Zelf na 10 dagen skivakantie in de Valle d'Aosta voorlopig even op een pasta-arm dieet, helaas...
Zelf ben ik nogal voorstander van de klassieke crema di zucca als vulling, en dan bestrooien met krokante kruimeltjes van spek en amaretti... (en als vegetarisch alternatief: bestrooien met gebakken broodkruim + gerookte scamorza, als erzatz-spek )
Zelf na 10 dagen skivakantie in de Valle d'Aosta voorlopig even op een pasta-arm dieet, helaas...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
-
- Forum-lid
Heb je een recept voor de Cannelloni met de Zuca vulling?dario schreef:Lekker! Maar jij doet dus ham ìn de cannelloni?
Vandaag lekker lasagna hier!
Maak joe woar
In dit geval wel. Maar maak ook met zalm en heel traditioneel met Bolognese.dario schreef:Lekker! Maar jij doet dus ham ìn de cannelloni?
De ham in de cannelloni en ricotta hebben m'n vrienden mij in Modena vaak voorgezet.
Daar is deze variant op ontstaan
Overigens vandaag :
Met aardappelen uit de oven en gepaneerde tomaten...........
Met aardappelen uit de oven en gepaneerde tomaten...........
-
- Forum-lid
Modena is geweldig! (komt van een auto fan).Gastheerg schreef:In dit geval wel. Maar maak ook met zalm en heel traditioneel met Bolognese.dario schreef:Lekker! Maar jij doet dus ham ìn de cannelloni?
De ham in de cannelloni en ricotta hebben m'n vrienden mij in Modena vaak voorgezet.
Daar is deze variant op ontstaan
Maak joe woar
Vriend is de schoonzoon van de burgermeester van Maranello. Die heeft gerelegd dat ik een uitvoerige rondleiding in de Ferrari fabriek heb gehad. Ook beide musea geweest, gegeten in Ferrari restaurant, maar ook de Paninni collectie en Stangelini. Ik heb daar overigens ook een keer een scoop geschotenFietsen?altijd schreef:Gastheerg schreef:Modena is geweldig! (komt van een auto fan).dario schreef:Lekker! Maar jij doet dus ham ìn de cannelloni?
-
- Forum-lid
Dat zijn de belangrijke connecties!
Maak joe woar