Toppie dat je dat gedaan hebt, Maar helaas heb ik daar niet veel meer aan. Ik heb het wel een keertje geprobeerd en erg veel lol aan gehad, maar ik ben echt te oud, te talentloos en veel te laat begonnen. Tegen studentjes van 23 of ex-wedstrijdrensters heeft dat echt geen zin. Als er meer dames van mijn non-niveau zouden zijn zou ik het wel leuk vinden, helaas ben ik zo'n beetje de enige. Dames van mijn leeftijd en niveau gaan nordic walken...fietsernl schreef: ↑05 aug 2017 11:15 Zeg maar hoe die cirkel doorbroken moet worden. Toen voor die instapwedstrijden heb ik nog clinics gegeven rijden in peloton enz. Maar toen was het al meer voor een keer proberen, en verder niets. In Haarlem rijdt het "Velove peloton" van dames rond. Echt een grote groep meiden op de racefiets. Maar bijna niemand gaat de wedstrijd in. En dan houd het gewoon op. Als jullie gewoon gaan koersen, komen die wedstrijden er ook..
Misschien in een volgend leven...even aangenomen dat ik niet terug kom als naaktslak of zeekomkommer.