Bij de grote drukkerij waar ik werkte was 10%
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
raak van alle offertes. Dus maximaal werk van het verkoopteam om,aan een minimum aantal orders te komen.(in mijn ogen dan).
*****Graag jullie idee als dat kan>
Hoeveel denken jullie ........per 1 verkochte fiets,.................wat Wim de Vos(en al die andere op internet adverterende fietsenwinkels) aan reakties en vragen krijgen van mogelijke potentiele fietskopers.******
Ik schat zelf, dat hooguit 1 op de 10-15 personen, daadwerkelijk een fiets koopt. na vragen te hebben gesteld per telefoon, mail e.d.
Het zou mij zelf niet verbazen als dat nog minder zou zijn.
Je besteed dan 90-95% van je tijd aan "verkooptechnische praatjes"per telefoon, per mail, per marktplaats, per facebook, per...... en wat dus niets
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
oplevert, alleen maar je verloren tijd.(en daarmee een hoop geld aan een arbeidskracht die al die reakties moet gaan beantwoorden).
Je zou dan er tegenin kunnen brengen als mogelijke koper: Adverteer dan ook niet in de media e.d. Kennelijk heeft Wim de Vos zo zijn redenen om dat wel te doen.
PS Als ik een eigen zaak had gehad
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
(ben ik totaal ongeschikt voor overigens).
Had ik niet eens een telefoon aangelegd.Gek wordt je daarvan al dat gebel.(om de katse-kut).
Ik vind de reaktie van Hanz Be overigens goed.
Ik hoop ,dat zijn zoon een mooie fiets kan scoren. Hij heeft in elk geval een goede verstandige vader, daar heeft die jongen wat aan.
Nu nog een tip tot laatst.
Als ik ergens beslist heen moet bellen, waarvan ik weet dat ik wel eens heel lang in de wacht kan staan, ...dan bel ik als eerste.Gewoon vroeg in de morgen en ik begin 1 minuut voor daadwerkelijke opening en dan door proberen steeds maar weer achter elkaar. Geheid dat het dan lukt.(overheid/gemeentes/dokters)je kent dat wel.
Zal bij een fietsenzaak ook wel lukken.