Die "verschrikkelijke mens" heeft toen wel een contract blijven betalen, ondanks het feit dat hij dit eigenlijk niet moest doen. Hij is en blijft manager, dus moet hij waken over het geld dat de sponsoren hem toe bedienen. Het vat is dus niet bodemloos. Kritiek kan en mag, maar het moet ook een beetje eerlijk blijven. Alleen heeft PL, en de sportwereld in zijn geheel de pech dat de vuile was in het lang en in het breed wordt uitgesmeerd door de pers. Die willen niet anders, want mensen kicken op zulke verhalen (en lopen in de val, want men geloof alles). Sporza bracht een mooi en eerlijk beeld van het Scheldepeloton in beeld. Iedereen mocht zijn verhaal doen. Alleen zijn er altijd 2 kanten aan het verhaal. En iedereen probeert zijn kant net dat ietsje beter in beeld te brengen dan de andere. Bovendien kan je nooit alles zeggen voor de TV. Er zijn altijd zaken die binnen het bedrijf moeten blijven. Is PL dan een heilige? Neen, verre van. En ik vermoed dat hij ook beseft dat sommige zaken anders aangepakt hadden moeten worden. Doen wij dan altijd alles perfect? Neen, ook wij allemaal maken wel eens fouten. Tenzij er hier een paar heiligen zitten natuurlijk.Klein_Verzet schreef: ↑11 sep 2022 23:02 In de docureeks Het Scheldepeloton kwam de ware aard van Levefere aan het licht: een verschrikkelijk mens.
Denk je dat het in het echte beroepsleven anders is? Als je niet meer past in de plannen, sta je op straat. Mijn vrouw is sinds gisteren, na 34 jaar trouwe dienst, werkloos. Ondanks dat de winkel goede cijfers draaide, ging de zaak toch op slot. De managers malen daar niet om. En de aandeelhouders zijn weer tevreden ... En men verkoopt verder via het internet, dus de inkomsten blijven, de kosten worden gedrukt. Personeel? Zo min mogelijk nodig ...
Nog dit: mijn vrouw zal niet lang werkloos zijn. Ze kreeg al diverse aanbiedingen van mensen die haar capaciteiten kennen en zo iemand graag in dienst nemen.