Specialized
Vandaag bezig geweest met de vakantiefoto's van de (fiets)vakantie in Zwitserland.
Ik wil deze foto van mijn SL3 Pro uit 2011 toch graag met jullie delen omdat ik het zo'n mooi plaatje vind
Komende winter staat er een custom built S-Works project te wachten. Ben de fiets al aan het samenstellen en ga hem dan in de winter opbouwen. De FFWD wielen op de foto gaan dan in de (zwart/witte) S-Works en deze fiets wordt dan de "slecht weer" fiets met voorlopig een set Ultegra wielen die ik nog heb staan.
Ik wil deze foto van mijn SL3 Pro uit 2011 toch graag met jullie delen omdat ik het zo'n mooi plaatje vind
Komende winter staat er een custom built S-Works project te wachten. Ben de fiets al aan het samenstellen en ga hem dan in de winter opbouwen. De FFWD wielen op de foto gaan dan in de (zwart/witte) S-Works en deze fiets wordt dan de "slecht weer" fiets met voorlopig een set Ultegra wielen die ik nog heb staan.
Waarschijnlijk is dit hier al eens aangehaald, maar ik vraag me af, waarom ze bij de nieuwe tarmac de zitbuis zoveel korter hebben gemaakt?
In een maat 58, is de zitbuis nu nog maar 522mm, terwijl dit vroeger 550mm was.
In mijn geval, binnenbeenlengte 93,5cm, is de nieuwe tarmac te klein, terwijl bij een maat 60 de bovenbuis te lang zou zijn. Ik had graag volgend jaar eens uitgekeken naar een tarmac, misschien toch maar de venge overwegen tegen dan ...
In een maat 58, is de zitbuis nu nog maar 522mm, terwijl dit vroeger 550mm was.
In mijn geval, binnenbeenlengte 93,5cm, is de nieuwe tarmac te klein, terwijl bij een maat 60 de bovenbuis te lang zou zijn. Ik had graag volgend jaar eens uitgekeken naar een tarmac, misschien toch maar de venge overwegen tegen dan ...
Was er ook naar het kijken zit ook met binnenbeenlengte van 92 .En bij die 61 heb je ook een balhoofd van 21cm dat trekt ook op niks .
Een venge is een heel mooie fiets maar veel te hard ! Ken er verschillende die de venge en de tarmac hebben m niet zo tevreden zijn over de venge of het moet op perfecte asfalt zijn !
Maar het blijft een prachtige fiets !
Een venge is een heel mooie fiets maar veel te hard ! Ken er verschillende die de venge en de tarmac hebben m niet zo tevreden zijn over de venge of het moet op perfecte asfalt zijn !
Maar het blijft een prachtige fiets !
Heb er wel vaker 1 in het Westland gezien! Kan zijn dat het geen westlander is maar eentje die zn rondjes maakt hier.Observer69 schreef:Sprak Sander gister nog ff toen ik mij cateye ophaalde. Hij gaf toen idd an dat een klant van hem mijn fiets op internet had gezien. Als je maar niet dezelfde neemt. 1 in het Westland is genoeg
Roubaix's rijden er genoeg in het westland
Denk dat Observer69 bedoelde dat ik niet eenzelfde Roubaix Comp 2015 ga halen, want die van hem is op dit moment nog redelijk uniek in de kleurstelling blauw/zwart. Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor de Sport in de "saaie" kleurstelling zwart/grijs/wit. Die nieuwe fluor gele lak is mij iets te gewaagd
Denk dat Observer69 bedoelde dat ik niet eenzelfde Roubaix Comp 2015 ga halen, want die van hem is op dit moment nog redelijk uniek in de kleurstelling blauw/zwart. Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor de Sport in de "saaie" kleurstelling zwart/grijs/wit. Die nieuwe fluor gele lak is mij iets te gewaagd
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40200
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Dat moet ook wel met die dramatisch slechte tegelfietspaden daartallguy schreef:Roubaix's rijden er genoeg in het westland
Less is bore
Ik had het ook over die kleur stelling, maar ik kan me vergissen uiteraardtallguy schreef:Roubaix's rijden er genoeg in het westland
Denk dat Observer69 bedoelde dat ik niet eenzelfde Roubaix Comp 2015 ga halen, want die van hem is op dit moment nog redelijk uniek in de kleurstelling blauw/zwart. Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor de Sport in de "saaie" kleurstelling zwart/grijs/wit. Die nieuwe fluor gele lak is mij iets te gewaagd
Sander doet het wel goed met Specialized. Hoorde wel voor aankomend seizoen dat als je Elite shop wilt blijven dat je 5(!) Turbo's moet voor orderen... Dat is nogal wat.
Kwa marketing niet. Mannen doen het gewoon goed! Maar ik denk wel dat de voorwaarden om dealer te worden / blijven best pittig zijn.